ik heb MSI H61M-P20 G3, s1155 gekocht maar zie geen aansluiting voor cdrom/dvdrom

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelforum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2013
Hoi

wie kan me helpen??

ik zie op de moederbord MSI H61M-P20 G3, s1155 Geen aansluiting voor de dvd rom of cd rom
nie zo normaal aan sluiting die anders op andere moederbord zitten kan verkeert gekeken hebbe op de MSI H61M-P20 G3, s1155

dat jjullie me kan zegge waar ik de dvd rom/ cd rom kan aan sluiten zou ik erg op prijs stellen

hoor van jullie!!

In de huidige tijd is alles SATA, dus ook de DVD speler. Vermoedelijk heeft je DVD speler nog PATA (ook IDE genoemd).

ik vermoed dat je een ide aansluiting bedoeld deze is verouderd en meestal niet meer geplaatst op nieuwe modo s je zal aan nieuwe cd rom station moeten kopen met sata

Je hebt waarschijnlijk een oude cd/dvdrom ... een IDE (das een 40 pins connector)
Voor dit bord kun je alleen de Sata-drives gebruiken ..
Het word een andere speler/brander denk ik ...

@lutz: oh ok dus als ik goed begrijpt de moederbord MSI H61M-P20 G3, s1155 de dvdrom/cdrom die moete sata zijn de nieuwe die hebbe sata
aansluiting
in plaats ide aansluiting die op me oude dvdrom/ cd rom op me oude moederbord zat

@ whittey :en waar kan je die halen!! de cdrom- sata als ik je goed begrijpt! wist nie dat ook sata
dvdrom en brander van sata waren !!

@groentje1 :kan ik
die bij by mycom ook kopen??

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet vergeten om gelijk een SATA kabel mee te nemen....

Zet je dan nog status vraag naar opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan