ik heb nu vista ultimate maar weet niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

leffo

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
ik heb nu vista ultimate maar weet niet hoe ik beweging kan brengen op men bureaublad

ik heb bij dreamscene al wat bewegende bureaubladden af haalt maar weet niet wat ik er mee moet doen (waar ik die moet in plaatsen )

of wat moet ik met die map moet doen

normaal is met rechtermuis op bureaublad en dan kiezen voor aan persoonlijke voorkeur aanpassen.
Dan kies je voor bureaublad achtergrond en dan voor windows dreamscene inhoud, en daar kies je welke je wilt.

normaal is met rechtermuis op bureaublad en dan kiezen voor aan persoonlijke voorkeur aanpassen.
Dan kies je voor bureaublad achtergrond en dan voor windows dreamscene inhoud, en daar kies je welke je wilt.

windows dreamscene inhoud dat vindt ik nergens hoor moet ik dat update of zo

Zie hier de uitgebreide download- en installatieprocedure van Windows DreamScene.
Ook staat er uitgebreid beschreven, hoe je de videobestand als bureauachtergrond kunt selecteren.

Succes :thumb:

En vergeet ook niet dat de pc aan een aantal minimale hardware-eisen moet voldoen!

Zie hier de uitgebreide download- en installatieprocedure van Windows DreamScene.
Ook staat er uitgebreid beschreven, hoe je de videobestand als bureauachtergrond kunt selecteren.

Succes :thumb:
super bedankt het is op gelost :thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Graag gedaan :thumb:
Zou je a.u.b. de vraag op opgelost willen zetten door rechtsonderaan op "vraag is opgelost" te klikken? Alvast bedankt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan