ik heb per ongeluk 2 keer windows xp geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

chehid

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2007
beste mensen

ik heb per ongeluk over een bestaande installatie van windows xp weer over geinstalleerd. dus er Staan in C:\Documents and Settings soms verdubbelingen van de gebruikers, bijvoorbeeld All users én All users.WINDOWS (of OEM)? Default user én Default user.WINDOW/OEM
mijn_naam én mijn_naam.WINDOWS/OEM

hoe kan ik dit oplossen zorgendat maar 1 windows xp blijft?

alvast bedankt voor de tijd en moeite

Hoi, ik heb onlangs hetzelfde probleem gehad, formateren en een clean instal is de enige oplossing vrees ik.

mja, lastig. Maarreeh... hoe krijg je het voor elkaar om "per ongeluk" 2x te installeren? :rolleyes: Je moet voor en tijdens de installatie toch een aantal handelingen verrichten, die worden overduidelijk aangekondigd, dus dat doe je niet ongemerkt met één onvoorzichtige muisklik...

Maar goed.... één installatie weghalen zal niet zo gemakkelijk gaan, en zelfs als het wel lukt, is dat vragen om problemen. Gegarandeerd dat je onbedoeld dingen weghaalt die achter hadden moeten blijven. Gewoon de hele handel formatteren en een verse installatie doen.

Laatst bewerkt:
en een systeem herstel zou dat niet werken ??

dat kwam omdat ik een nieuwe schijf had gekocht van 250 en ik had de jumper om de verkeerde plaats ( in plaats van master stond hij op slave) me computer deed daarom ook raar omdat hij de harde schijf wel (langzaam)zag maar het niet kon lezen dus ik kreeg steeds een melding van :zet de cd van windows xp in de poc, dus had ik gedaan en windows was geinstalleerd de computer ging toen uit en weer en het vroeg weer om het cd dus had ik het weer in gedaan toen ik het procces twee keer had gedaan realiseerde ik me dat het niet aan de computer lag maar aan de schijf en kwam toen achter dat de jump verkeerd zat maar toen ik het goed had gezet toen zag ik opeens dat windows twee keer is geinstaleerd en daarom kwam ik nu met de vraag kan ik er wat aan doen om 1 windows xp weg te halen zonder alles wat ik tot nu toe heb geinstalleerd kwijt te raken..

mja, je zou het eens met systeem herstel kunnen proberen, maar ik denk dat je er problemen aan overhoud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan