Ik heb powerdvd maar sommige dvd's starten niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Dick Borstlap
Crash, op de pc's van zijn dochters kan de DVD wél afgespeeld worden...
Oops.
Ik had niet nog een keeer de gehele topic door gelezen.:o

Daarom is het ook zo frustrerend; ik heb alles vergeleken qua instellingen enzo tussen beide computers....

Ik weet wel dat het gedonder begonnen is nadat ik zo een Data Becker videoprogramma heb geinstalleerd. Ik ben bang dat er hardwarematig iets is gebeurd toen ik een kabeltje installeerde aan een uitgang van die ATI grafische kaart....een soort beveiliging tegen kopieren.

Door het deinstalleren van Power DVD en de driver van die ATI dacht ik het probleem op te lossen, maar helaas....

Nou ja, zo een punt is het nu ook alweer niet. Er zijn ergere dingen die je kan overkomen. Dan maar geen Gladiator en Braveheart op de computer.

Bedankt voor jullie meedenken.

groet,

Jean

Hai Dick,

Heb ik ondertussen er ook opstaan.....doet ook niets!

Nou had ik zojuist hier een klant die bedrijfsleider is bij de Dixon, zegt een computerfanaat te zijn, en hoorde mijn klacht aan. Hij had het erover om iets te doen met Open GL Setup!

Zegt jou dat iets?

Heb via google gekeken maar een site hiervan is onbereikbaar.

Volgens hem zou hier ook iets over op de microsoftsite staan maar voorlopig kan ik nog niets vinden

OpenGL heeft te maken met je videokaart.
Deze moet het wel ondersteunen.

Ik heb de nieuwste drivers van mijn ATI Pro 128 gedownload maar XP zegt dat de beste er al opstaat en geen nieuwe kan gebruiken. De kaart ondersteund Open GL.....maar wat moet ik er nu mee, wat kan ik daar nu mee doen?

Hai, ik heb uiteindelijk Any DVD geinstalleerd....en ik kan weer kijken. Zowiezo 21 dagen free, daarna aanschaffen of cracken......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan