Ik heb probleem met me LG KU990

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnvanruive

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2008
Hallo ik hoop dat iemand mij hier kan helpen want ik ben heel het internet afgelopen maar, ik heb een probleem met mijn LG KU990.
Namelijk wanneer ik muziekbestaden vanaf mijn pc naar telefoon wil doen, lukt dat niet
Ik ga zo te werk:

1. Open LG PC Suite
2. ik open muziekmanager
Dan zie ik op me telefoon staan, telefoonagent en dan zegt hij gelijk, verbinding verbroken
Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden en hierbij vraag ik of iemand mij kan helpen want ik zou fijn vinden als ik er wat muziek op kon zetten.

Software opnieuw installeren?

Of nog beter: wissel bestanden tussen pc en smartphone uit via bluetooth of geheugenkaart. Bespaart je al die overbodige software op je pc ;-)

hallo ik heb ook en lg viewty. bij mij geburt dat ook. maar op een of ander manier heb ik togh een liedje er op gekregen . ikw eet zelf ook niet hoe. maar ik heb ook een probleem. ik heb thema's die wil ik erop doen maar ik sou niet weten waar ik se in moet plakken. ( in welke map) zou iemand mij kunnen helpne

ohjah en ik heb nog een vraagje bij mn lg viewty komt echt om de minuut so van druk op ontgrendelen weet iemand hoe ej dat uit moet schakelen ( als het kan want het is vet irritant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan