ik heb snel hulp nodig voor morgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achmed1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Hallo iedereen ik zit met een klijn probleempje ik heb me wachtwoord vergeten van men administrator account ik gebruik Windows 2000 Oke maar ik heb een programma gedownload het heet Admin Password Hack - Bootable en daar staat dit The ISO must be burned to a CD or Flash drive. Maar hoe moet ik dat nouw doen Want als ik dit bestand downlload klik en als het klaar is is het een rar bestand en daarin zitten veel bestanden hoe moet ik dit nouw branden??! en als ik die cd dan erin stop dat die menu dan komt! alvast bedankt!

hallo..

ik heb het bestand ook gedownload volgens de link die in je bericht stond... maar jij hebt het over veel bestanden,, ik zie er alleen maar een ISO bestand in staan..???

je moet er nu alleen nog voor zorgen dat dat ISO bestandje op een schijfje komt te staan en dan moet moet je in de bios instellen dat hij boot vanaf de cd/dvd.

succes dermee!!
groetjes jelle

SAMInside

Ga naar www.insidepro.com en download SAMInside

Open het Saminside.exe >Ga naar file > Import local users using LSASS.

Vink de juiste acount aan waar je je de wachtwoord van vergeten bent

Druk dan op het Gele Play icoon en dan maar wachten.

En je hebt met deze programma geen gezeik met iso en je bespaard een cd

Laatst bewerkt:
je kan het ook allebei kunnen proberen ;) dan probeer je eerst de manier van wijhelpenjou en als dat niet mocht lukken dan brand je dat iso bestandje :thumb:

( Graag leestekens in je berichten plaatsen, dat zal het lezen een stuk eenvoudiger maken :))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan