ik kan 1 website niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianne1979

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2007
Ik kan 1 website niet opkomen. Als ik naar die website ga, krijg ik 'de webpagina kan niet worden weergegeven'. Mijn man heeft ook al een aantal dingen geprobeerd maar ook hem lukt het niet. Ik weet zeker dat er geen storing op de pagina is omdat ik mensen ken die er wel gewoon op kunnen. Het is een gewone website met forum en ik heb er altijd gewoon opgekund tot vorige week ineens.

Wie kan mij helpen?!

Alvast bedankt!

Marianne

thuis of via een netwerk op werk/school?

Als het via een netwerk gaat, is de kans groot dat die specifieke site gewoon is afgesloten door de administrator.
Als je het probleem thuis (ook) hebt, is er iets anders aan de hand. Mogelijk wordt de site geblokkeerd door je provider, danwel door softwware die je zelf hebt geinstalleerd. Denk aan firewalls, anti-spyware, anti-adware, virusscanners, of software met een vorm van "parental control"

Het is gewoon thuis. Nu ik erover nadenk...Ik kon een andere website niet op dat kwam omdat we een hogere flash moesten installeren. Dat hebben we gedaan en toen kon ik die website weer op. Mijn man heeft diezelfde avond de pc opgeschoond en firefox erop gezet en sindsdien kan ik er niet meer op. Niet met firefox maar ook niet meer met IE 7.

Het probleem is opgelost. Er bleken meer mensen van orange last te hebben van het probleem. Ik heb wat in moeten voeren bij de proxyserver instellingen en nu doet alles het weer.

Tnx voor het meedenken!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan