ik kan adobe flash player niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

0lapepe

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Omdat ik geen filmpjes meer kon kijken en javascript ingeschakeld was en ik ook de laatste versie van adobe flash player had, heb ik besloten om adobeflsah player (en shockwave player ook geuninstald) te uninstallen en ook de bestanden flash.ocx, swflash.ocx en shock.inf te verwijderen. Vervolgens ben ik naar de adobe site gegaan om vandaaruit de laatste versie van adobe flash player te downloaden. Toch is het niet gelukt. Elke keer wanneer ik het namelijk probeer te downloaden krijg ik een venster met daarin wilt u het installeren of niet installeren. Maar wanneer ik op installeren klik lijk het alsof hij bezig is met downloaden maar na 3 seconden verschijnt er linksboven een vierkantje met daarin een rood kruisje en gebeurt er niks meer. Ik gebruik eigenlijk IE7 maar omdat ik had gehoord dat er met mozilla firefox minder problemen zouden voorkomen heb ik die ook gedownload. In noscript alles (tijdelijk) toestaan heeft ook niet geholpen. Het is heeeeeel stom omdat ik nu bijna geen enkele site meer kan bezoeken die er nog een beetje fatsoenlijk uitziet, dus zonder allemaal kruisjes op de pagina of een vierkantje met een vierkantje, rondje en een driehoekje, en allemaal stomme meldingen krijg. Heeft iemand van jullie een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan