Ik kan avg 9.0 niet verwijderen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

ozkan

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2010
Berichten
36
Hallo, ik heb een probleem met de virus-programma AVG 9.0.
Ik wil deze uit mijn systeem verwijderen, maar krijg steeds de onderste foutmelding tezien.
Nu is de vraag, hoe ik deze kan verwijderen/oplossen???
Heb hierbij jullie hulp nodig, alvast bedankt.

Fout: Het controleren van de status van het item bestand avgcorex.dll is mislukt.
Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole). %FILE% = "C:\Program Files\AVG\AVG9\avgcorex.dll"
 
Als je het mij vraagt heb je nu 2 opties:

1) Google voor avgcorex.dll download (klik op deze link)
LET OP! DOWNLOAD ALLEEN VAN BETROUWBARE BRONNEN! VOORAL BIJ BESTANDEN DIE DEEL UIT MAKEN VAN JE ANTIVIRUS-SYSTEEM, IS HET BELANGRIJK ALLEEN TE DOWNLOADEN VAN WEBSITES DIE JE VERTROUWD!

2) Ga naar C:\Windows\Program Files en verwijder de map AVG, vervolgens verwijder je de snelkoppeling op je bureaublad en doorzoek je je computer op 'AVG', en verwijder je die bestanden ook
LET OP: KIJK UIT MET WAT JE VERWIJDERT ALS JE JE COMPUTER DOORZOEKT NAAR AVG! ER KAN ZOMAAR EEN BESTAND BIJ ZITTEN MET BV. DE NAAM 'gaavgektoch.jpg' DIE JE EVEN SNEL HEBT GEMAAKT VOOR HYVES... U BENT GEWAARSCHUWT :d

SUC6!
 
@HELP1234567890 Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers en de oorspronkelijke vragensteller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan