Ik kan AVG niet goed verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

elleng

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Hoi,

Ik heb net AVG proberen te verwijderen, dat deed ik via configuratie, programma's, programma verwijderen. Ik heb dit uitgevoerd, daarna moest ik mn computer opnieuw starten en tot mijn verbazing staat AVG er gewoon nog op. Ik wil het er echt af hebben en wil weer terug naar Norton. Ik gebruik Windows Vista.
Wie kan mij helpen? Ik ben niet een onwijze computer deskundige, dus als het kan in leken-taal...

Alvast bedankt voor de moeite

Afgezien even van je vraag: waarom in ....naam terug naar Norton?????

Ok ga het nog een sproberen, dank je.

Ik ga terug naar Norton omdat ik AVG irritant vind. En ik Norton toch beter vind, of is dat heel raar???

Dat is wel raar inderdaad ja...

Met AVG is helemaal niets mis. met Norton v.w.b. de kwaliteit ook niet echt, maar het vertraagt je systeem enorm en dat ga je zeker, en zeker wanneer je Vista draait, behoorlijk merken!

Maar als ik wil downloaden lukt dit niet doordat ik AVG heb, nu ik hem eraf heb kan ik weer downloaden. Kan Norton er trouwens niet meer opkrijgen nu.

Ben ik dus eigenlijk mooi klaar mee

Idd toch een beetje raar....
Ikzelf gebruik al jaren AVG en ik zweer erbij
Zorg er wel voor dat de bij XP ( van Vista weet ik 't niet) bijgeleverde scanner uit staat, anders krijg je conflicten.
Maar als je ondanks dat toch niet verder wil met AVG - ga dan niet terug over op Norton ( te log te duur)
maar probeer eerst 's AVAST of Antivir (beide gratis en niet slecht)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan