ik kan bepaalde dingen niet zien

• Onderwerp starter Onderwerp starter rhcp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcp

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
halo,
op het internet kan ik bepaalde dingen niet zien.
het zijn altijd plaatjes voorlnamelijk bewegende .
ook met spellentjes werkt het niet goed er komt altijd een kruisje . dat is voornamelijk bij .swf files.
op mij andere pc werkt dit wel.
ik gerbuik internet explore en heb sockwave player en flash payer.
als ik op die site kom voor shockwaveplayer of flash dan kan ik het niet downloaden ik heb het dus van andere site's vandaan gehaalt.
ik weet echt niet meeer wat het kan zijn.

Als je SpywareBlaster gebruikt, kijk dan eens onder Tools of de Flashkiller ingeschakeld is.
Schakel die uit en probeer eens of Flash dan wel werkt en of je de Shockwave player kunt downloaden.

Als dat niet de oorzaak is, dan kun je de Flash player handmatig verwijderen en daarna opnieuw installeren:

Sluit Internet Explorer af.

Verwijder, indien aanwezig, via Instellingen > Configuratiescherm > Software de Macromedia Shockwave player.

Zoek het bestand flash.ocx en noteer het volledige pad, dus bijvoorbeeld C:\Windows\System32\Macromed\Flash\
Als het bestand op meerdere lokaties wordt gevonden, noteer je ook het pad daarheen.
Doe het zelfde voor het bestand swflash.ocx.
Ga dan naar Start > Uitvoeren en typ regsvr32 pad\bestandsnaam /u, dus bijvoorbeeld regsvr32 c:\windows\system32\macromed\flash\flash.ocx /u
(Door het toevoegsel /u (voorafgegaan door een spatie!) wordt de registratie van het bestand opgeheven.)
Klik op OK en je krijgt de melding dat de deregistratie succesvol was. Zo niet, controleer dan of je alles wel goed ingevuld hebt.
Herhaal dit voor elk flash.ocx- en swflash.ocx-bestand dat je gevonden hebt - doorgaans is er van elk één exemplaar.
Vervolgens verwijder je alle flash.ocx- en swflash.ocx-bestanden.
Zoek tenslotte het bestand swflash.inf en verwijder dat ook.
Start daarna de computer opnieuw op en download van www.macromedia.com eerst de Flash player en vervolgens de Shockwave player.

Guus.

Laatst bewerkt:
hartstikke bedankt het lag aan spywareblaster:D
echt reuzen bedankt

heey ik heb alles gelezen hoe je het moest doen . Ik heb het gesprek tussen jou en Jananda gelezen .
en ik hb nu een btju hulpnodig
als ik bij zoeken flash.ocx & swflash.ocx in typ dan vind ie nix .
ik heb ook bij System32 gezocht voor Macromed\Flash maar te vergeefs ..
zou je me kunnen helpen

LeipeIndo *
Als je SpywareBlaster gebruikt, kijk dan eens onder Tools of de Flashkiller ingeschakeld is.
Schakel die uit en probeer eens of Flash dan wel werkt en of je de Shockwave player kunt downloaden.

Als dat niet de oorzaak is, dan kun je de Flash player handmatig verwijderen en daarna opnieuw installeren:

Sluit Internet Explorer af.

Verwijder, indien aanwezig, via Instellingen > Configuratiescherm > Software de Macromedia Shockwave player.

Zoek het bestand flash.ocx en noteer het volledige pad, dus bijvoorbeeld C:\Windows\System32\Macromed\Flash\
Als het bestand op meerdere lokaties wordt gevonden, noteer je ook het pad daarheen.
Doe het zelfde voor het bestand swflash.ocx.
Ga dan naar Start > Uitvoeren en typ regsvr32 pad\bestandsnaam /u, dus bijvoorbeeld regsvr32 c:\windows\system32\macromed\flash\flash.ocx /u
(Door het toevoegsel /u (voorafgegaan door een spatie!) wordt de registratie van het bestand opgeheven.)
Klik op OK en je krijgt de melding dat de deregistratie succesvol was. Zo niet, controleer dan of je alles wel goed ingevuld hebt.
Herhaal dit voor elk flash.ocx- en swflash.ocx-bestand dat je gevonden hebt - doorgaans is er van elk één exemplaar.
Vervolgens verwijder je alle flash.ocx- en swflash.ocx-bestanden.
Zoek tenslotte het bestand swflash.inf en verwijder dat ook.
Start daarna de computer opnieuw op en download van www.macromedia.com eerst de Flash player en vervolgens de Shockwave player.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan