ik kan de bios niet zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

justindylan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
hallo,

ik heb sinds kort een andere pc gehaald.
het probleem dat ik heb is dat ik een onboard video kaart heb die ik wil uitschakelen omdat ik een andere video kaart wil selecteren maar omdat te kunnen doen moet ik de bios in wat ik ervan heb begrepen.
maar nu mijn probleem:

als ik mijn pc aanzet begint de pc te pruttelen en twee a drie seconden voordat windows word geladen gaat de monitor pas aan heb verschillende monitors geprobeerd maar dat maakte geen verschil.

als ik de verscheidene knoppen druk voordat de monitor aangaat dan houd de pc op met laden tenminste hij gaat niet door met windows laden dus ik denk dat ik dan wel in een programma zit of het nu bios of bootmenu of systeem herstel is kan ik dus niet zien omdat de monitor uit blijft dt is dus mijn dilemma ik kan niet zien waar ik in zit en daardoor kanik mijn eerste vraag niet oplossen en dat is de videokaart veranderen in het systeem.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

met vriendelijke groet,
justindylan

Wat voor videokaart heb je dan? en wat voor moederbord?

Maar waarom wil je die onboard uitzetten? Als je je scherm aansluit op je gewone videokaart wordt die gebruikt? Bij mij iig wel.

ik heb een geforce 4 en moeder boord al sla je me dood waar kan ik dat vinden
de reden dat ik mijn andere video kaart wil veranderen is omdat de geforce een video uitgang heeft die aansluit op mijn tv zodat ik alles kan zien op mijn tv ipv de monitor

gr
justindylan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan