Ik kan de externe toegangsadapter niet vinden in ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald61

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2000
Ik heb ME geînstalleerd. Vervolgens een netwerkkaart (voor ADSL) er in gezet. De stuurprogramma´s zijn goed geïnstalleerd.

Nu moet ik in "netwerkbeheer" een externe toegangsadapter installeren.

Ik snap er niets van. Het lukt me niet om dat te doen.

Ik doe de windows ME cdrom erin en
Ik ga naar configuratiescherm > software > windows setup > communicatie> details en dan zou ik de externe toegangsadapter moeten kunnen aanvinken, maar die staat helemaal niet in het lijstje.

Raar?

configuratiescherm > netwerkbeheer, daar moet je zijn.

Ik heb je instructies opgevolgd en wat ik bedoel is dat ik stap 4 niet kan uitvoeren. In het lijstje bij mij staat namelijk geen 'geen externe toegang' (dial-up networking)
En dat is wat ik bedoel met mijn vraag. Ik snap niet waarom dat niet in het lijstje staat!!!

1. Dubbelklik op 'Deze computer' (My Computer), open 'Configuratiescherm' (Control Panel) en kies 'Software (Add/Remove Programs).

2. Klik op het tabblad 'Windows setup'.

3. Klik dubbel op 'Communicatie' (Communication).

4. Vink 'Externe toegang' (Dial-Up Networking) aan en klik op 'OK'. Staat hier al een vinkje, dan kunt u verder met stap 'Client voor Microsoft Networks' toevoegen

5. U bent terug op het tabblad 'Windows setup'. Klik op 'OK' om de installatie te voltooien, waarna u Windows opnieuw kunt opstarten, als Windows hier om vraagt.

De 'Externe toegangsadapter' (Dial-Up Adapter) is nu toegevoegd in het configuratiescherm (Control Panel) aan het onderdeel 'Netwerk' (Network).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan