ik kan de programma window niet bewegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

IIIParagonIII

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2012
ik kan de programma niet bhewegen
dus ik kan niet inloggen op een programma, ik kan elleen username en wachtwoord typen maar de enige manier is om op login te drukken om in te loggen

screen: ccngFWp.png

Ik moet zeggen dat je niet overloopt van duidelijkheid. Gaat dit over Windows? Zoja, welke dan? En welk programma heb je het over? Die kleine screenshot maakt niks duidelijk.

Meer informatie is wenselijk. Vraag me af wat dit dan met beeldschermen te maken heeft.

:D Geef je gewoon naam van dit programma, oof maak maar volledige screenshot, je hoeft helemaal niet daar jouw naam of wachtwoord aangeven :(
En wat je bedoel met bewegen ????? misschien kan je die mysterieus programma niet vergroten oof maximaliseren of zoiets dergelijks ??

Zo lukt ook niet :( ? ( kijk screenshot ! ) .. ?

2ueqlvk.jpg
Dus ....enter werkt ook niet ????

Laatst bewerkt:
:confused: edmoor jij bent aan de beurt, jij hebt jouw antwoord gekregen, ik wou net wat over zeggen maar dan komt tot botsing met jouw mening :D ..:(

Ik ken dat programma niet dus, feel free :)

:) Dus jij bent geen echte gammer ....:D

Die app. ken ik ook niet ( game wel ! :D )
En ...i.v.m. dit programmatje dat IIIParagonIII bedoelt tis niet juist ... hij zei dat die hack voor wolfteam heet maar volgens mij dat klopt niet een hack / trainer / game cheats of zoiets :D die moet je pas maken om in bepaalde die venster app, ook plaatsen, of binnen te creëren ...maar juiste naam van dit zwarte venster waar je bepaalden cheat ( sommige'n noemen ze game crack oof level crack ! ) toevoegen moet, weten we nog steeds niet ...:D

Laatst bewerkt:
:D Weet wat je bedoel :D en superrrrrrrrrrrrr game is :thumb: ...( heb al lang geleden uitgespeld ) :D
:o en mijn excuus daarbij dan :D
5aqngl.gif
riuiyq.gif

Laatst bewerkt:
Geen excuses nodig :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan