Ik kan downloads niet meer uitvoeren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter WvdE
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WvdE

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Goedeavond,

Wanneer ik een dowload wil uitvoeren, moet ik het administratorwachtwoord invoeren. Ik ken echter geen ander account dan mijn eigen account. Wanneer ik deze gegevens invul, gebeurt er echter niets; hij zegt dat ik niet bevoegd ben.
Hoe kom ik erachter wat het administrator account is?

Ik ga er van uit dat je op je eigen pc werkt? Bij gebruikersbeheer moet je de verschillende accounts kunnen zien met hun type. Als de PC van iemand anders is weet die wellicht het admin account?

Het is mijn eigen laptop. Bij gebruikersbeheer zie ik alleen mijn eigen account staan.

Het gaat dus om downloads.., van internet? Doe je de downloads via je browser, een ftp verbinding, een p2p programma? En de melding, komt die altijd of alleen bij een bepaalde site? Kan de vraag om een admin wachtwoord ook van de remote zijde komen?

Oei, nu worden de vragen moeilijker.. Downloads via internet, bijvoorbeeld java update, msn, alles waarvoor ik voor op uitvoeren moet drukken. Opslaan lukt wel, maar dan uitvoeren niet meer.

Je laatste vraag begrijp ik niet.

Ah..., nu begint het e.e.a. wat duidelijker te worden. Zo te horen heb je geen Admin wachtwoord nodig voor je downloads maar om de updates en installaties te doen. Ik ga er van uit dat je Vista draait.

Dan is het zaak om de baas te worden over je systeem. Meer daarover lees je hier.
Je ziet geen andere accounts maar bij jouw account staat waarschijnlijk iets als "standaardgebruiker" of niet?

Sorry, erg late reactie. Zit zo aan mezelf te twijfelen wat ik nou fout gedaan kan hebben... Want in het begin ging het wel goed :(

Hoe kan ik zien wat voor account het is?
Voor de stappen uit te voeren die je aangeeft krijg ik dezelfde melding:

Uw toestemming is nodig om door te gaan. Geef uw administrator gegevens op. Deze heb ik alleen niet aangemaakt. Gewoon omdat ik echt niet weet hoe ik dit zou moeten doen. En mijn eigen inloggegevens pakt hij niet. Meer ideeen of tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan