ik kan een ontvangen bestand niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cocktail28

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2004
Hallo,

Ik heb een mailtje ontvangen met als bijlage : mijnontvangenbestanden.ink maar ik kan hem niet openen. kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt

welkom bij helpmij.

Dat zullen wel heel veel helpmij-ers kunnen maar...
welk mailprogramma wil dat niet doen.

Laatst bewerkt:
?

als ik de mail open en klik op de bijlage dan gebeurt er niets. Als ik de bijlage eerst download en dan open vraagt de pc met welk programma ik hem wil openen. of opsporen via het web bij beide opties opent het bestand niet

Nogmaals mijn vraag

Hoe heet het mail programma.

?

ik heb hem gekregen via @home en geopend met outlook expres, sorry ik had je vraag niet goed begrepen

onder extra opties staat volgens mij een stukje met de tekst:
bijlagen die een virus kunnen .......
Haal daar een vinkje weg.

?

heb ik gedaan, als ik nu de bijlage open kom ik in mijn eigen - mijn ontvangen bestanden - Maar het is de bedoeling dat ik die van de verzender kan lezen.

Als je nu het mailtje opent waar die bijlage in zit en je klikt op de bijlage wat gebeurd er dan.

mijnontvangenbestanden.ink

.ink is een snelkoppeling, je opent je eigen bestanden omdat de locatie naar je eigen "mijnontvangenbestanden" verwijst.

De afzender heeft iets niet goed gedaan.

hoe dan

Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik haar map mijn ontvangen bestanden wel kan lezen. dit uiteraard met haar toestemming? Er staan dingen in die ik nodig heb.

Groetjes Erwin

Zoals Testje al zei; het is een snelkoppeling die verwijst naar een bestand (of een map) op de computer van de afzender
Het eenvoudigste is om de afzender te vragen het mailtje nogmaals te sturen en ervoor te zorgen dat ze het bestand of de bestanden die je nodig hebt zelf verstuurt en niet de snelkoppeling..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan