• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ik kan exell niet meer openen ???????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je je computer al eens opnieuw opgestart? het is maar een sugestie.

Ik heb de PC reeds heropgestart zonder resultaat.
Ik dacht dat het misschien iets te maken kon hebben met het geheugen (3,08 GB over van de 40 GB) want dikwijls bij het afsluiten van bv een site verschijnt er een vensterje waarin staat:

" De instructie op 0x03214de1 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen"

Help!

Darcos

De toepassingsfout is verdwenen nadat ik mijn mailbox heb opgekuist.
Maar Exel kan ik nog altijd niet openen.
Hier spreekt men van een 'compileerfout'
Wat in hemelsnaam is dat?

Help

Darcos

Hier spreekt men van een 'compileerfout'
Wat in hemelsnaam is dat?

Dit kan vaak te maken hebben met het macrodeel van Excel, en om specifieker te zijn in je Personal.xls (of in NL: Prsnlk.xls). Heb je recent een bestandje gekregen/gemaakt die veranderingen in je personal.xls heeft gemaakt? Of als je dat niet weet, heb je een bestandje gekregen/gemaakt met VBA-code?

Groet, Leo

Dit kan vaak te maken hebben met het macrodeel van Excel, en om specifieker te zijn in je Personal.xls (of in NL: Prsnlk.xls). Heb je recent een bestandje gekregen/gemaakt die veranderingen in je personal.xls heeft gemaakt? Of als je dat niet weet, heb je een bestandje gekregen/gemaakt met VBA-code?

Groet, Leo

Ik heb wel alle macro's eens vroeger uitgeschakeld om het geheugen van de PC te vergroten.
Wat is Personal.xls (of in NL: Prsnlk.xls) of VBA-code ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan