Ik kan geen 2 & 8 speed meer branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shelsea

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Ik heb een pioneer 107d en ik heb altijd 1,2,4,8 x speed kunnen branden op 8 speed platinum dvd's, maar sinds vandaag kan ik geen 2 & 8 speed meer branden die geeft hij bij nero niet meer aan. Alleen 1 & 4 speed
Ik heb nero al een keer opnieuw geinstaleerd maar het blijft zo.Iemand enig idee waar ik het moet zoeken ??

Wat je nog kan doen,verwijder hem uit apparaat beheer en koppel hem los.
Opnieuw opstarten, en weer afsluiten.
Weer aan sluiten en opstarten.
Verwijder vooraf Nero, ook eventuele restanten in register met een reg cleaner.
Daar na Nero weer installeren.

Ik alles precies zo gedaan , maar het maakt niks uit kan nog alleen op 1 & 4 speed branden.
Ga nu nog proberen de brander in een andere pc te zetten .Zal de brander gewoon kapot zijn .....of mischien firmware update ???Of nieuwe Nero ???

Geplaatst door Shelsea
Ik alles precies zo gedaan , maar het maakt niks uit kan nog alleen op 1 & 4 speed branden.
Ga nu nog proberen de brander in een andere pc te zetten .Zal de brander gewoon kapot zijn .....of mischien firmware update ???Of nieuwe Nero ???

Dat zou dan je laatste redmiddel zijn! Je Nero kan je Updaten

Ik heb altijd op platium -r 8x gebrand ,nooit geen problemen tot gisteren .Ik heb nu een Arita +r 8 x gekregen van iemand en daar geeft hij wel alle speeds aan en werkt zo als het hoort.Zou het toch aan de platiums kunnen liggen ??? heb al 3 verschillende spindels geprobeerd maar allemaal hetzelfde.
Ik heb op een 4 speed pioneer brander de platiums geprobeerd daar geeft hij in iedergeval wel 1,2,4 x speed aan .En in mijn 8 x speed brander geeft hij alleen 1,4 x speed aan .

Geplaatst door Shelsea
Ik heb altijd op platium -r 8x gebrand ,nooit geen problemen tot gisteren .Ik heb nu een Arita +r 8 x gekregen van iemand en daar geeft hij wel alle speeds aan en werkt zo als het hoort.Zou het toch aan de platiums kunnen liggen ??? heb al 3 verschillende spindels geprobeerd maar allemaal hetzelfde.
Ik heb op een 4 speed pioneer brander de platiums geprobeerd daar geeft hij in iedergeval wel 1,2,4 x speed aan .En in mijn 8 x speed brander geeft hij alleen 1,4 x speed aan .

Misschien slechte partij?

Ik heb nu andere dvd's gekocht ( Arita) en die werken perfect. Het lijkt mij dat het aan de partij dvd's lag.
En ik hoor van meer mensen dat ze nu op het moment
problemen hebben met de platium's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan