ik kan geen 2e window meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MC=angel

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
64
Ik wordt hier helemaal gefrustreerd van. Ik heb me pc nu 3 x opnieuw gestart. Sinds vandaag kan ik opeens geen 2e window meer openen, hij opent wel maar ik krijg geen beeld, hij kopieerd opeens het beeld die er toevallig achter zit. Bijvoorbeeld op internet, zit ik op een busvervoer site, dan moet ik een wijk klikken, dan komt er zo'n pop up, die pop up is doorzichtig, er komt een zandloper, maar er gebeurd niks, als ik die pop up beweeg kopieerd t de achtergrond waar ik op bent. Ander voor beeld, iemand in een forum geeft me een link, ik klik op die link, er komt een extra window.. er gebeurt weer niks, weer doorzichtig, er staat alleen packerd bell op, als ik t aanraak, zie je weer de achtergrond waar van ik op bezig ben. Ik wordt hier gek van, ik weet wel dat t niet aan een popup stopper ligt, want of ik die nou uit of aan heb staan hij doet raar.:mad: :( Ik heb windows 98, ik wist niet goed in welk forum ik deze post moest plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk een zootje spyware op je PC zitten

Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!
 
Aplicaties lopen vast

Als opgestarte aplicaties vastlopen dan ziet dat er dus zo uit, als windows even niet meer zijn gang kan gaan dan bevriest hij het beeld totdat er weer wat mogelijkheden vrij komen om zijn verwerking af te maken.
Als dit dus niet lukt wil dat alleen maar zeggen dat er nogal veel troep opstaat of er veel ste veel tegelijk meedraait.
te weinig geheugen, te weinig werkbronnen, te weinig kracht meer om iets uit te voeren.
Probeer inderdaad eerst spyware check en mischien daarna eens een beetje opruimen.
mocht dat allemaal geen baat hebben dan denk ik zomaar dat je eens lekker overnieuw moet beginnen met windows.

grtjs jjw
 
Toch wordt het probleem zo'n beetje op de MS-site beschreven. Nog meer opties als de eerder gegeven tip niet lukt.

Oplossing:
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:
1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll

Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Maar goed, andere gegeven tips kunnen ook dé oplossing zijn. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan