Ik kan geen account maken met moparscape

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joenboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Plz kan iemand mij helpen ik kan geen account maken en heb geen idee hoe ik in kan loggen als je me helpt zou dat helpen:thumb:

Hallo,

Ik raad het af!!
Laat me even het princiepe uitleggen.

Moparscape is gemaakt voor mensen die Runescape te moeilijk vinden maar omdat er een vrij slechte community is en vrij weinig servers zijn die het 'doen' en als ze het al 'doen' dan zijn ze vaak snel overbevolkt en is er erg veel lagg..
Als je nu toch nog wilt spelen raad ik aan gewoon een goede server te vinden en er zelf moeite voor moet doen aangezien het voor ons (voor mij in ieder geval en ik denk ieder ander) heel moeilijk uit te leggen is aangezien je gewoon zelf een server moet vinden waar je op kan spelen.

Je hebt veel meer plezier aan een Runescape level 20 account als een Moparscape level 126 account.. aangezien je op Runescape 1000 dingen kan doen en op Moparscape geen **** behalve beetje rondlopen.

Mijn mening + advies!
Ik was toen der tijd ook zo eigewijs het tog te proberen, uiteindelijk een server gevonden maar dat heeft me uiteindelijk meer zoektijd opgelevert als speeltijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan