ik kan geen bestanden/ documenten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Char_l0tte

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2004
Ik heb al een tijd lang dat ik geen documenten, afbeeldingen en bestanden kan verwijderen. Dan krijg ik een schermpje met: onze excuses voor t ongemak, er is een fout opgetreden en "het programma" zal moeten worden afgesloten. Rapport verzenden/ rapport niet verzenden enz.
Dus als ik rechternuisknop - verwijderen doe dan kan hij bijv. afbeeldingen, word-bestanden of mappen niet verwijderen. Ik kan wel programma's verwijderen via configuratiescherm - software.
Ook lukt het niet om windows xp SP 2 te downloaden, of andere updates te installeren.
Kunnen jullie me helpen...?

Alvast heel erg bedankt!!
Charlotte

heb ik gedaan... ik gebruik Norton antivirus en Ad-Aware voor spyware te verwijderen
Norton vind geen virussen

ja, het lijkt er inderdaad op dat je een virus of andere ongewenste software op je pc'tje hebt, ik zou een met avg virusscanner en ad-aware of spybot je pc een grondig scannen :)

ja, dat heb ik al eens gedaan, maar t helpt niet :( Norton vindt geen virussen, en met Ad-aware verwijder ik altijd wel wat spyware, maar dat helpt ook niet... Het blijft dat ik niks kan verwijderen daarna :(

In Norten Prullebak ook eerst beveiligde bestanden verwijdert ?

Ik kan ook niks uit m'n prullenbak verwijderen... Maar ik geloof niet dat daar Norton bestanden in staan

probeer eens in veilige modus bestanden te verwijderen om te kijken of dat wel lukt

Hoe verwijder ik bestanden in een veilige modus...? :$
En systeem herstel heb ik ook al geprobeerd, en lukt ook niet :(

Als niets meer helpt!! Start je pc op met de XP-CD, kies installeren, kies de partitie waar XP aL op staat, kies niet voor formateren maar bestaand bestandensysteem behouden. Xp installeerd over XP heen, je bent niets kwijt, al je games,foto's etc staan er nog gewoon. Wel zijn de meeste xp bestanddelen vervangen en dat lost het probleem vast wel op. :thumb:

als je éénmaal in veilige modus zit gewoon het zelfde doen als je gewoon opstart.
gewoon op het bestand staan en zeg verwijderen.

wat je ook kan proberen is om het programma easycleaner te gebruiken.
zoek maar eens in google dan krijg je vanzelf wel een link

Je veiligemodus kun bereiken door tiijdens het opstarten F8 in te drukken. Doe dit na de geheugencheck en voor het scherm waar Xp opstarten staat. Succes. Denk er om, lukt niets dan opnieuw installeren. zie voorgaande post

nu ben k volgens mij alles kwijt... k zit op een andere computer... k heb gewoon dat gedaan met de windows XP CDrom, maar ik kan niet meer terug naar het bureaublad... volgens mij is alles verwijdert :(

Geplaatst door Char_l0tte
nu ben k volgens mij alles kwijt... k zit op een andere computer... k heb gewoon dat gedaan met de windows XP CDrom, maar ik kan niet meer terug naar het bureaublad... volgens mij is alles verwijdert :(

snap hem even niet. Je kan niet meer terug naar het bureaublad. Hoever kom je dan wel? Omschrijf eens hoe je pc nu opstart en tot waar.

ik denk dat ze haar oude bureaublad bedoelt.
ben bang dat ze xp totaal opnieuw heb geinstaleerd

Geplaatst door goldvinger
ik denk dat ze haar oude bureaublad bedoelt.
ben bang dat ze xp totaal opnieuw heb geinstaleerd
o'je, niet gekozen voor bestaand bestandensyteem behouden maar waarschijnlijk format in NTFS of Fat gekozen.:eek:

nee, er stond bij wat ik aanklikte dat ik niks zouw krijtraken :S ik heb r opgelet... maar k ga anders wel naar iemand toe die t misschien kan verhelpen...
Toch bedankt iedereen!

Charlotte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan