Ik kan geen Bestanden verwijderen van mijn Sd Kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeGenDzZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2012
Hallo

Ik probeer heletijd die stomme bestanden te verwijderen op mijn windows 7 laptop,
maar ik heb alleen deze mogelijkheden:

Kopieeren

Snelkoppeling maken

Kopieeren naar (...........)

Eigenschappen

PLZZ HELP ME !!! Ik heb geen USB of iets anders en ik moet een spreekbeurt houden :S dus help me!:confused:

Ok, als je een 7 Home Premium of lager hebt:

Herstarten, na het BIOS-scherm meteen F8 meppen om in Veilige modus te komen (moet je een beetje slag van krijgen), dan aanmelden als Administrator.

Toch bezig: Ga naar Configuratiescherm, Gebruikers-accounts & maak een nieuwe account aan met Beheerders-rechten.

Nu kan je al proberen de bestanden te verwijderen, maar mogelijk mis je vanwege de Veilige modus de drivers.

Herstart, meld je aan als de nieuwe Beheerder, verwijder de bestanden, meld af, meld je aan bij je normale Gebruikers-account.

Vanaf Professional kan je direct afmelden & aanmelden als (de/een) Beheerder.

Kan van alles zijn. Zou verwachten dat er een schuifje op die memory-stick zit die hem "alleen lezen" maakt (een soort schrijfbeveiliging dus).
Andere mogelijkheid zou zijn om, nadat je alle te bewaren bestanden ervan af gekopieerd hebt naar een pc/laptop, alle partities te verwijderen en opnieuw aan te maken en te formatteren in Schijfbeheer. Dat gaat natuurlijk alleen als de memory-stick niet schrijfbeveiligd is door zo'n schuifje waar ik hierboven over sprak.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan