Ik kan geen CD meer branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

SebastiaanPaff

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Na een tijdje geen CD meer gebrand te hebben dacht ik dit maar weer eens te gaan doen, ik heb een paar CD-R's gekocht een lijstje met nero gemaakt en op branden geklikt.

Hij analiseert goed maar hij blijft haken op de 5%... ik heb hem al 1 uur aan laten staan maar nog steeds geen resultaat.

Ook hoor ik dat de brander wilt gaan branden, maar dan weer niet wil gaan branden en dit gaan de hele tijd maar door..

Kan iemand mij a.u.b helpen? dankjewel!

Groeten,
Sebastiaan Paff

Hallo

Van het merk : "de brander " bestaan er tientallen ...

Het merk van uw "een paar CD-R's " is ook niet echt te achterhalen .

Gokje :

De "writesnelheid" is veel te hoog ???

Peter

ok, nu wordt het heeel erg raar. Ik wilde dus proberen om de CD te branden met een lagere snelheid, de CD-R zit erin en nu geeft hij in NERO aan dat ik er een CD in moet doen?

Als ik in windows media player kijk (waar ik al eerder mee geprobeerd heb te branden) geeft hij nu aan dat ik een brander moet aansluiten, dit deed hij eerst niet.

Dat heb ik ook gehad en toen bleek dat de brander kapot was hij kan nog wel dvd's doen maar geen cd's.
Probleem toen opgelost met een nieuwe brander ze zijn gelukkig niet meer zo duur.

Succes

Dat heb ik ook gehad en toen bleek dat de brander kapot was hij kan nog wel dvd's doen maar geen cd's.
Probleem toen opgelost met een nieuwe brander ze zijn gelukkig niet meer zo duur.

Succes

Hmm, ik hoop niet dat hij kapot is, ik zal nog eens verder kijken ;)

Hallo

Voor ons is het ook echt kijken in een glazen bol die defekt is hoor ....

Je "vergat" tot op heden nuttige/benodigde info te vermelden :

"Hallo

Van het merk : "de brander " bestaan er tientallen ...(Merk , typenr. ouderdom) <------

Het merk van uw "een paar CD-R's " is ook niet echt te achterhalen . (merk) <-----

Gokje :

Dus :

Indien ik nog eens mag gokken "vervuilde leesoptiek" . (zuiver maken) <----

Het blijft dus jammerlijk genoeg .... gokken

Peter

Laatst bewerkt:
Hallo

Voor ons is het ook echt kijken in een glazen bol die defekt is hoor ....

Je "vergat" tot op heden nuttige/benodigde info te vermelden :

"Hallo

Van het merk : "de brander " bestaan er tientallen ...(Merk , typenr. ouderdom) <------

Het merk van uw "een paar CD-R's " is ook niet echt te achterhalen . (merk) <-----

Gokje :

Dus :

Indien ik nog eens mag gokken "vervuilde leesoptiek" . (zuiver maken) <----

Het blijft dus jammerlijk genoeg .... gokken

Peter

Mijn brander is van het merk LITE-ON DVDRW

En de CD's van het merk maxell

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug