Ik kan geen driver vinden voor mijn printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

beer5579

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2010
Ik wil een printer gaan delen met mijn vader op 2 computers en ben er achter hoe ik dit kan doen, door het netwerk te delen en dan de printer te zoeken en verbinden. Het probleem is echter dat mijn vader geen driver cd meer heeft en die wordt wel door mijn pc gevraagt als ik wil verbinden.

Nou heb ik gelezen op internet dat windows 7 uit zichzelf de driver instaleerd als ik zijn printer even bij mij aansluit, maar dit gebeurt niet. Toen las ik dat ik dewindows updates automatisch moest laten uitvoeren door windows en dit heeft ook geen nut gehad.

Nu vraag ik me af, kan ik niet gewoon een driver downloaden en instaleren??
Ik ben aan het zoeken naar een driver, maar kan het niet vinden!

Printer: HP psc 2350 all in
Windows 7 64 bit (Dell computer)

Laatst bewerkt:
Klik

Die 'klik'naar de hp site heb dus geen zin. Daar zeggen ze, sluit je printer op je pc aan en het komt wel goed... Niet dus!
Dus ik moet echt die driver zelf hebben, want mijn pc installeerd niks automatisch

In dat geval zou ik van de HP site de Vista driver downloaden en die proberen.

Ron

Hou er rekening mee dat het delen zoals jij dat wil doen erg beperkt is. Dat wil zeggen dat beide PC's aan moeten staan wil je kunnen printen. Het is beter om een router met printserver of een router met USB poort of een losse printserver aan te schaffen.
Dan neem je hem pas echt op in het netwerk en is het niet nodig de PC aan te zetten waarop de printer daadwerkelijk is aangesloten. Oh ja, een netwerkprinter is ook een optie maar waarschijnlijk te kostbaar voor wat jij wil al heb je ze al vanaf zo'n 80 Euro.

De printer staat aan. Ik heb het ook met de printer van mijn moeder geprobeerd (een oudere zwart/wit printer) en daar werkt het wel mee. Ik kon zo de driver van internet halen en ik kon printen. Ik snap niet waarom die driver van die HP zo moeilijk aan te komen is. Die printer van mijn moeder heb ik weinig aan, aangezien die alleen zwart/wit print...

Extra gegeven: Ik kan de printer wel gewoon vinden binnen het netwerk

(Dank je voor je hulp!!)

Gr Sandra

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan