ik kan geen enkel spel spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rusher

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2005
ik dacht dat ik me driver goed had maar alle spellen starten niet op of heel even en dan kappen ze er mee ik heb een gforce4 5200 128 mb kan iemand me helpen met de goeie link zodat ik zelf niet hoef te raden wat ik moet instalerren ik ben en noob op het gebied van drivers
mijn dank is groot

Wanneer je naar Configuratiescherm gaat en vandaar naar software, staat er in het rijtje software Nvidia drivers. Die moet je vefrwijderen voordat je de nieuwe installeert.
Dus eerst de nieuwe drivers downloaden. Dan de oude drivers eraf. Opnieuw opstarten. Nieuwe drivers installeren, opnieuw opstarten en klaar ben je.

ja srry ik ben echt heel slecht hier in maar ik zie geen drivers die er uit moeten niks van nvidia :S:S:S

Welke Windows heb je?
Voor Windows Xp.
Zorg dat je eerst de nieuwe driver hebt!!!
Deze computer(klik met rechts) > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > beeldschermadapters > met rechts klikken op je videokaart > installatie ongedaan maken.
Er wordt gevraagd windows opnieuw op te starten als je de schermpjes sluit.
Na het opstarten installeer je de nieuwe driver.

oke das eengoeie uitleg nog 1 vraag dan het moet in 3 stappen gedaan worden welke 2e stap moet ik hebben dan games&ullities of welke dan ook zou iemand me dat nog kunne uitleggen ja srry hoor maar ben een nerd in comps dankjewel alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan