Ik kan geen filmpjes afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remkoe

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
Hallo,

Even een vraagje, ik kan op veel sites geen filmpjes afspelen. Ik krijg dan alleen maar een wit vierkantje linksboven met daarin een rood vierkantje, en groen cirkeltje en een blauwe driehoek. Wat kan ik hieraan doen?

Gr.

Hoi Robert,

dank je wel voor je snelle reactie.
Ik heb abode flash player alleen al 2 keer succesvol gedownload, maar het heeft bij mij niets geholpen. Gr.

Hoi Kasper,

Ik heb VLC player gedownload maar ook dat helpt niet, ik blijf dat lege scherm zien.
Heb je misschien nog een ander idee wat het zou kunnen zijn?

Gr. Remko

heb je de nieuwste Windows media player geinstaleerd? (Ik neem aan dat je windows gebruikt)

Gr. Kasper

Ja en quicktime en alle andere 100 programma's die extensies afdraaien...je kan natuurlijk ook gewoon 1 programma gebruiken die alle codecs installeerd ;) .

een Codec is een klein programma die ervoor zorgt dat jij bepaalde indelingen van filmpjes kunt afspelen. Aangezien er heel veel extensies bestaan heb je over het algemeen ook heel veel losse programma's nodig. Niet elke site werkt hetzelfde namelijk. Download hier het programma en installeer dat, en het is opgelost!: http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Mega_Codec_Pack.htm

Probeer eens die sites met Firefox te openen, die geeft meestal aan welke plugins je mist.

Dank jullie wel voor de info, maar het werkt nog niet.

Ik heb alles geprobeerd, die codecs downloaden, nieuwste versie van wmp. Maar nog steeds krijg ik geen beeld.
Nog andere ideeen?

Gr

Op welke site heb je dat probleem? Dat icoontje met driehoekje etc betekent dat het betreffende plaatje of zo niet bestaat

Ron

Op hyves heb ik er last van als iemand een filmpje in zijn profiel heeft staan.
dan kan ik hem ook niet afspelen.

Gr

Ik heb zelf goeie ervaringen met GOM player. Dit speelt vrijwel alles af, en gaat op zoek naar de juiste CODEC's als die niet aanwezig zouden zijn. (bij ontbreken van CODEC's kan het voorkomen dat je geen beeld of geluid hoort/ziet)
Het is freeware, gratis te downloaden/gebruiken.
http://www.gomlab.com/eng/GMP_download.html

Ik kan ook geen youtube etc meer afspelen!

bepaalde foto's zie ik ook niet meer enkel dat kruisje!

zou het spybot kunnen zijn die iets tegenhoud!

Ik vermoed dat de oplossing ondertussen wel gevonden is sinds 2008.
Om die reden van de levensduur van dit topic gaat het op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan