ik kan geen link openen op sites.

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
288
Goede morgen,

Ik heb sinds kort windows 7 en sinds die tijd kan ik op sites geen links openen. Welke instelling staat er fout? Of wat moet ik doen?

Groetjes Ria Faasse
 
ja, maar ik kan nog steeds geen links openen. Ik weet niet welke instellingen ik moet veranderen. Of wat ik dan ook moet doen.
 
mijn vraag is nog steeds niet opgelost helaas, heb nu maar google chrome genomen. Maar hoop toch nog dat iemand weet wat ik moet doen???
 
Ik zou eerst alle overbodige bestanden van de computer verwijderen en dan opnieuw proberen.
Als dat niet lukt, zou ik IE herinitialiseren.

Werkwijzen:
CCleaner
Download of Update Ccleaner

  • Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.


Internet Explorer herinitialiseren
Je kan Internet Explorer automatisch terugzetten naar de standaardinstellingen door dit programma te downloaden en uit te voeren:
.
Microsoft Fixit 50195
Meer info over het opnieuw instellen van IE, vind je hier.
 
Goedemorgen Dorado,
Vriendelijk bedankt voor de tip, maar helaas......het werkte niet.
Groetjes ria Faasse
 
Dan moet je m.i. denken aan een virus o.i.d.
Laat hier of hier of hier je syteem maar eens nakijken
 
hij is helemaal leeg geweest en toen wi.7 erop en i.e. heeft het nog nooit goed gedaan. Ik geef het op , ga maar met google chrome verder. In ieder geval bedankt voor alle tips. Gr. Ria
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan