Ik kan geen mail meer versturen met hotmail!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janine8588

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2011
Hallo mensen,

Wie kan mij helpen??
Ik heb al een tijdje een probleem met hotmail.
Ik kan gewoon e-mails ontvangen maar helaas kan ik er geen versturen.
Iedere keer als ik een e-mail wil versturen krijg ik een melding dat internet explorer niet meer werkt en dan wordt ik van internet afgegooid..

Wie weet waar dit aan kan liggen??

Groetjes Janine

Hoi,
welkom op Helpmij.nl
iemand anders verstuurt berichten voor je? M.a.w. je account kàn gehackt zijn maar het hoeft niet per se. Hoop voor je dat 't niet zo is en dat nog iemand anders een idee heeft.
Klik anders eens op de links in m'n handtekening en draai die programma's eens.
Succes.

M.a.w. je account kàn gehackt

Ik ben altijd hele goede antwoorden van jou gewend, maar waar baseer je dit nu op?

Mijn tip is:

1) Herinstellaar/upgrade Internet Explorer eens
2) Installeer eens een andere browser (firefox) en kijk eens of het daar wel mee gaat?

Ik denk zelf namelijk dat het een fout in IE zelf is.

Ik ga eens proberen om mijn internet opnieuw te installeren.
Ik neem aan dat ik dit gewoon kan doen door het op google op te zoeken.
Als ik er dan nog niet uitkom dan meld ik me weer :d

@error53
Je hebt gelijk dat sloeg ook nergens op. Dat komt wss door mijn aversie voor dat programma.
@Janine8588
Beschouw mijn commentaar maar als niet geschreven,maar mijn welkom was oprecht.
Maar deze link wil ik je niet onthouden.

Laatst bewerkt:
heb het zelfde probleem

he hallo,

ik heb precies het zelfde probleem als Janine.
ik heb keurig alles gedaan wat jullie hebben geschreven, maar als nog het werkt totaal niet :(

groetjes nanda

misschien is dit de oplossing

Hoi,

Ik had dit probleem ook ineens met IE8 onder Windows 7..

Ik kreeg de tip om bij 'invoegtoepassingen beheren' e.e.a. uit te schakelen. Daar kom je door in IE naar Extra te gaan en klik dan op invoegtoepassingen beheren. Dan krijg je en lijstje met allerlei toepassingen die in,- of uitgeschakeld zijn.. en een daarvan is verantwoordelijk voor je probleem.

Mijn probleem was die van Microsoft Silverlight, die stond ingeschakeld. Na deze uitgeschakeld te hebben kon ik gewoon weer mailen.
Hoe kwam ik daar achter?
Ik heb Firefox geinstalleerd en tijdens het beantwoorden van een mail gaf Firefox de melding dat Microsoft Silverlight moeilijk deed.. ik meteen naar IE en invoegtoepassingen geopend.. silverlight uitgeschakeld en probleem blijkt opgelost te zijn. Lang leve Firefox:)

Ik hoop dat je het een beetje snapt,ik ben ook maar een leek die af en toe wat uitprobeert. Succes ermee in ieder geval.
En anders gewoon lekker mailen onder Firefox.. doet ie het in ieder geval wel:)

Gr. Debbie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan