Ik kan geen mail versturen via outlook.com en telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny1969

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2012
Hallo,

Op mijn laptop heb ik outlook 2010 staan welke synchroniseert met www.outlook.com en 2 telefoons.
Nu lukt het mij niet meer om mails te versturen vanaf de telefoons en outlook.com, deze komen/blijven in de concepten staan. Als ik een mail via mijn laptop verstuur lukt het wel, op mijn laptop zie ik overigens wel de concepten staan die ik met de telefoon en outlook.com gemaakt heb.
Inkomende mail gaat prima op alle apparaten.

Wie weet waar de fout zit?

grt
Danny

Wat heb je als Uitgaande server (SMTP) op je telefoon ingevuld?

Je gebruikt dus niet een mail app op de iPhone maar gewoon de website www.outlook.com ?

Op mijn iPhone gebruik ik wel de email functie (mijn werk mail komt hier ook op binnen), maar ik heb nergens aan hoeven te geven wat de smtp server is/moet zijn.
Bij www.outlook.com kan ik het wel aangeven en wijzigen/

Bedankt voor de reactie, maar ik denk niet het probleem bij de iPhone zit, ook de telefoon van mijn vrouw (android) kan geen email versturen en ook via de site www.outlook.com lukt het versturen niet, dan komen de mailtjes bij de concepten te staan.

Heeft iemand een suggestie om dit probleempje op te lossen?

In het kort het probleem:

Ik heb een e-mail account van outlook.com
Op mijn laptop kan ik via dit account alle mail verzenden en ontvangen
Op de site www.outlook.com kan ik wel email ontvangen, maar niet verzenden, dan komen ze in de map concepten staan, deze zie ik dan ook direct op mijn laptop in de map concepten staan

Op welke wijze kan ik via www.outlook.com ook email verzenden?

Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan