ik kan geen .mp3 bestanden van het internet afhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patje1989

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
hallo allemaal ik heb een probleempje ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

als ik op een website zit en als ik dan een mp3 wil downloaden en dan op de link druk dan zegt ie kan de pagina niet weergeven

het is met windows vista
ik hoop dat jullie raad weten
alvast bedankt voor jullie tijd
:thumb::thumb::thumb:

ja dan opent die gewoon de link dus het download schermpje en dan moet je kiezen waar je wilt hebben en dan gaat die downloaden ik heb het geprobeert met windows xp pro

Kan met de beveiliging te maken hebben. Waar precies is altijd lastig maar ga eens in die hoek zoeken.

dat dacht ik dus maar moet ik dan de beveiliging lager zetten of moet ik de website aan vertrouwde website toevoegen
:thumb:maar bedankt voor je reactie :thumb:

Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn. je kan ook eens je Firewall of Visruscanner uitzetten om te kijken of het daar aan ligt of naar je Cookies beleid kijken. Je zal echt even moeten speuren......

oke bedankt voor je raad maar ik heb niet echt veel verstand van cookies beleid:Pmaar dat zoek ik wel uit ik laat het nog wel horen of het is gelukt

welke browser is het in feite dat je gebruikt?
Als je al geen firefox gebruikt, probeer dat dan eens? Als je hiermee dan wel je mp3 bestanden kan downloaden weet je dat het aan je browser ligt en kan je hem misschien gewoon eens simpelweg herinstalleren.

ik heb het probleem opgelost ik heb het standaard programma gewijzigd van .mp3 en de cookies op z'n laagst gezet en toen deed ie het

bedankt voor alle reactie :thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan