Ik kan geen nieuwe mappen meer maken in Windows 7 Enterprise

Status
Niet open voor verdere reacties.

1computers

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2015
Ik kan geen nieuwe mappen meer maken in Windows 7 Enterprise echt heel irritant ik hoop dat het snel opgelost wordt kunnen jullie mij helpen?

Met vriendelijke groet,
1computers

Wellicht dat het handig is je erbij verteld wat er gebeurt als je dat probeert te doen.

ls ik druk nieuwe map gebeurt er niks als ik op de rechte muisknop duw en dan doorbladeren en dan drukken op nieuwe map werkt ook niet kan helemaal geen nieuwe map maken.

Met vriendelijke groet,

1computers

Windows Enterprise is niet in de winkel te koop en is een zgn. volume-licentie voor bedrijven.
Dus neem ik aan dat het een illegale versie is?
Daar kun je niet van verwachten dat alles zo werkt zoals je denkt dat het zou moeten.
Denk aan ingebouwde mal- e/o spyware, trojans etc.
Hier kun je ook weinig tot geen hulp verwachten omtrent deze versie.

Je wilt toch zeker geen bankzaken doen via een besturingssysteem dat gehackt is en je bankrekening leegplundert???
Die je facebook account hackt en je identiteit overneemt??? Als er een trojan inzit liggen je wachtwoorden voor het grijpen.
Dat je onderdeel wordt van een zombienetwerk (botnet)???

Laatst bewerkt:
Het is een originele licentie die ik op mijn pc heb staan ik gebruik mijn pc al 3 jaar en functioneert perfekt behalve dat ik al een paar dagen geen nieuwe mappen kan maken.

Als iemand oplossingen heeft graag vertellen aub

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het probleem zelf opgelost door zo een tool de downloaden van een site en ik kan weer mappen maken.

Met vriendelijke groet,

1computer

Welke tool... linkje plaatsen?

Sorry voor late bericht ik heb op internet windows fout reparatie gedownload link heb ik niet meer.

Met vriendelijke groet,

1Computers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan