Ik kan geen oost-aziatische talen installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

leeuwtjuh

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
Hallo!

Ik heb een probleempje...Ik wil heel graag het Japanse schrift lettertyp instaleren op mijn computer. Maar het wil niet helemaal lukken.
Ik heb de handleiding van Windows XP gevolt, maar dat werk niet:
Oost-Aziatische taalbestanden op de computer installeren
Open het onderdeel Landinstellingen in het Configuratiescherm.
Schakel onder Extra talen op het tabblad Talen het selectievakje Bestanden voor Oost-Aziatische talen installeren in.
Klik op OK of op Toepassen.
U wordt nu verzocht om de cd van Windows in het cd-rom-station te plaatsen of om de netwerklocatie op te geven waar de bestanden zijn opgeslagen.

Nadat de bestanden zijn geïnstalleerd, moet u de computer opnieuw starten.

Nadat ik dit allemaal heb gedaan zie ik nog steeds geen van deze talen. Op sommige websites geeft mijn computer blokjes weer, op de andere zie je gewoon alle tekst niet. Zelfs geen blokjes. Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt!

eej leeuwtje , je weet toch hoe je andere lettertypes op je Word zet precies het zelfde alleen dan download je de japanse lettertype , en deze sla je op in start > deze computer > c: > program files > microsoft office > en dan weet ik het ook niet precies maar daar moet je alle mappen open tot je een bestandje ziet met de lettertype Arial of new times roman en dan sla je het daarop. Zo te zien kan het ook anders Dan staar staat het stap voor stap uitgelegd op deze site :

http://office.microsoft.com/nl-nl/help/HA010947421043.aspx

Maar download wel eerst effe die japanse lettertype lijkt me wel handig :p
Gewoon op google intikken japanse lettertypes downloaden.
ofsow iets

Greetz Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan