Ik kan geen originele DVD bekijken, telkens krijg ik bij PowerDVD 5.0 of 6.0 de volgende melding:
Error Code: F4D41436
TheTV Out port of your display card is not working properly
Detailed: This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled.
Nu heb ik al een beetje rondgekeken en alleen ontdekt dat er via AnyDVD een mogelijkheid bestaat om het te omzeilen, maar dat is een duur grapje, omdat het na 21 dagen betaald moet worden.
Ik vind het eigenlijk ook niet normaal dat de DVD speler het weigert de film te laten zien, koop je een DVD speler/brander voor in de computer om DVD te kijken, kun je niet naar de originele DVD's kijken en wel naar alle kopietjes ervan, raar....
Wie o wie heeft er een beter idee, zonder kosten te maken.
Oja ik heb een Pentium III, 800 mhz,
met een NEC DVD_RW ND-3540A (DVD-Brander)
en een Diamond Stealth 3, (Videokaart)
ik ben benieuwd of er iemand een oplossing heeft,
Met vriendelijke groet Roy
Error Code: F4D41436
TheTV Out port of your display card is not working properly
Detailed: This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled.
Nu heb ik al een beetje rondgekeken en alleen ontdekt dat er via AnyDVD een mogelijkheid bestaat om het te omzeilen, maar dat is een duur grapje, omdat het na 21 dagen betaald moet worden.
Ik vind het eigenlijk ook niet normaal dat de DVD speler het weigert de film te laten zien, koop je een DVD speler/brander voor in de computer om DVD te kijken, kun je niet naar de originele DVD's kijken en wel naar alle kopietjes ervan, raar....
Wie o wie heeft er een beter idee, zonder kosten te maken.
Oja ik heb een Pentium III, 800 mhz,
met een NEC DVD_RW ND-3540A (DVD-Brander)
en een Diamond Stealth 3, (Videokaart)
ik ben benieuwd of er iemand een oplossing heeft,
Met vriendelijke groet Roy