Ik kan geen orginele DVD bekijken

• Onderwerp starter Onderwerp starter RSCH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RSCH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2005
Ik kan geen originele DVD bekijken, telkens krijg ik bij PowerDVD 5.0 of 6.0 de volgende melding:

Error Code: F4D41436

TheTV Out port of your display card is not working properly

Detailed: This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled.

Nu heb ik al een beetje rondgekeken en alleen ontdekt dat er via AnyDVD een mogelijkheid bestaat om het te omzeilen, maar dat is een duur grapje, omdat het na 21 dagen betaald moet worden.
Ik vind het eigenlijk ook niet normaal dat de DVD speler het weigert de film te laten zien, koop je een DVD speler/brander voor in de computer om DVD te kijken, kun je niet naar de originele DVD's kijken en wel naar alle kopietjes ervan, raar....

Wie o wie heeft er een beter idee, zonder kosten te maken.

Oja ik heb een Pentium III, 800 mhz,
met een NEC DVD_RW ND-3540A (DVD-Brander)
en een Diamond Stealth 3, (Videokaart)

ik ben benieuwd of er iemand een oplossing heeft,

Met vriendelijke groet Roy

Ik las op het net dat die foutmelding opgelost kan worden door een eerdere driver van nvidia te installeren.

download and install the older NVidia driver(s)...

"The 41.09 and future drivers have more stringent checks in the driver to comply with the latest Macrovision requirements. If the TV encoder does not support Macrovision, you will get the "Macrovision Distribution Failed" error message or a similar message depending on which DVD software player you are using. The BT868 and Conexant CX25870 TV encoders do not support Macrovision. If your graphics card is equipped with one of these TV encoders, then it will not support DVD playback with our 41.09 drivers and above."

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan