Ik kan geen smsen ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xFreeSam65

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
Hallo,
ik heb sinds kort een Samsung Galaxy Pocket (modelnr. GT-S5300), en de eerste dagen kon ik nog smsen sturen en ontvangen.
Maar eergisteren toen ik een iemand een sms stuurde, kreeg ik maar geen antwoord. Toen bleek dat die persoon mij wel een sms had teruggestuurd, maar ik had die niet ontvangen. En sindsdien kan ik geen smsen meer ontvangen, wat moet ik doen? :(

Contacteer je provider. Kan je met een andere mobiel (zelfde simkaart) wel smse ontvangen?

Ja, ik gebruik de simkaart van mijn vorige gsm (die was ook van Samsung) en met die gsm lukte het wel.

Dan ligt het aan je nieuwe mobiele telefoon of aan de provider die nu toevallig niet mee wilt werken. Zet alle instellingen van je telefoon is terug na fabrieksinstellingen, zodat je alles opnieuw in moet stellen. Neem anders is even contact op met je Provider, die weten vaak wel raad.

beetje raar geval. heb et zelf ook gehad. nieuwe telefoon deed et niet oude wel. terug naar de winkel met nieuwe telefoon etc. komt er op neer dat hun niets konden vinden aan de telefoon. voor mij was de oplossing gewoon een nieuwe simkaart. probeer ook is om een andere simkaart in je nieuwe telefoon te doen.

Dankjewel Geengezeik en gertjuhhh1993,
ik ben naar de winkel teruggeweest en ze hebben mij een nieuwe simkaart gegeven en nu kan ik weer smsen ontvangen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan