ik kan geen vice city pach installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonyMontana ede

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
Berichten
121
hallo mensen

ik heb een probleem met een gta vice city pach installeren weten jullie waar dat aan lig.

foutmelding_62194208164_757884.JPG


b.v.d groetjes my
 
Het lijkt me dat het een patch is voor een andere versie aan die melding te zien.
 
Geplaatst door TonyMontana ede


nee het is een gebrand spel kan het daar aan liggen

Ja daar kan het aan liggen. Zulke dingen heb je soms met gebrande spellen. Dan is er iets misgegaan bij het branden.

dude90
 
Geplaatst door dude90


Ja daar kan het aan liggen. Zulke dingen heb je soms met gebrande spellen. Dan is er iets misgegaan bij het branden.

dude90

nee kan niet want ik heb hem gebrand mat alchohol 120% en dat is een goeie programma want ik hoef hem niet eens te spellen met een crack.maar ja het kan wel nou jammer dan.

iniedergeval bedant :thumb:
 
Je moet even de originele .exe erweer opzetten (zweeft ergens op het net rond, en op je cd :p). Dan de update naar 1.1 uitvoeren. Dan de crack voor 1.1 er overheen gooien en klaar is kees.
 
als je het spel kan spelen zonder cd dan is er een nocd patch toegepast.

hierdoor wordt vaak het exe bestand gewijzigd waarmee je het spel start.

de update die je wil installeren checkt de versie van dat bestand.

is het niet origineel dan werkt die installatie niet.

pe.
 
Geplaatst door Smartguy
Je moet even de originele .exe erweer opzetten (zweeft ergens op het net rond, en op je cd :p). Dan de update naar 1.1 uitvoeren. Dan de crack voor 1.1 er overheen gooien en klaar is kees.

he harstikebedankt man zo moet het hoe jij het zegt klasse.:thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan