Andre175
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 feb 2018
goedemorgen
ik heb in een bestand meerdere draaitabellen die het tot voor kort altijd gedaan hebben.
Echter gisteravond ging er iets fout.
Nu blijkt dat het bestand meerdere verbindingen heeft naar andere bestanden.
Ik heb wel eens een kopie gemaakt van het originele bestand om iets uit te proberen, zodat het origineel blijft bestaan mocht ik het verknoeien....
Nu staan er dus verbindingen in naar deze "kopie"bestanden.

Als ik de draaitebel selecteer moet ik normaal gesproken toch een andere gegevensbron voor de draaitabel kunnen selecteren?
(Via menu: Analyseren/Andere Gegevensbron)

Dit lukt dus niet.
Is er een andere mogelijkheid om een gegevensbron voor de draaitabel te wijzigen?
Waardoor kan het komen dat de draaitabel de gegevens uit een ander bestand haalt?
ik heb in een bestand meerdere draaitabellen die het tot voor kort altijd gedaan hebben.
Echter gisteravond ging er iets fout.
Nu blijkt dat het bestand meerdere verbindingen heeft naar andere bestanden.
Ik heb wel eens een kopie gemaakt van het originele bestand om iets uit te proberen, zodat het origineel blijft bestaan mocht ik het verknoeien....
Nu staan er dus verbindingen in naar deze "kopie"bestanden.

Als ik de draaitebel selecteer moet ik normaal gesproken toch een andere gegevensbron voor de draaitabel kunnen selecteren?
(Via menu: Analyseren/Andere Gegevensbron)

Dit lukt dus niet.
Is er een andere mogelijkheid om een gegevensbron voor de draaitabel te wijzigen?
Waardoor kan het komen dat de draaitabel de gegevens uit een ander bestand haalt?