Ik kan helemaal geen IE meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irisss

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
124
Kan iemand mij helpen aub...
Ik kan van het een op andere moment helemaal geen IE meer opstarten, ook geen Firefox, dus ik heb helemaal geen browser meer!
Systeem herstel werkt ook niet, ik kan nergens meer naar terug, pakt niks.
Op de applicatie cd staat geen IE browser op, en als ik de recovery cd gebruik om windows te herstellen, dan gaat dat blijkbaar ook niet omdat mijn huidige home Vista door alle updates hoger is dan de recovery cd.
Hij geeft dan aan, m.a.w., dat hij niet terug kan. Hij kan dan wel bestanden in een old map zetten etc... maar wat dan? Heb dit niet aangedurfd.

Gelukkig heb ik nog een PC, (anders kon ik dit ook niet sturen naar jullie), maar ik zou toch heel graag met mijn eigen PC weer op internet kunnen.
Ik denk eerst maar proberen om IE weer te herstellen.. en dan later weer de Firefox, maar hoe?
Zelf heb ik inmiddels alles al geprobeerd wat in mijn mogelijkheden ligt.
Iemand.. Please!!
 
Kan iemand mij helpen aub...
Ik kan van het een op andere moment helemaal geen IE meer opstarten, ook geen Firefox, dus ik heb helemaal geen browser meer!
Systeem herstel werkt ook niet, ik kan nergens meer naar terug, pakt niks.
Op de applicatie cd staat geen IE browser op, en als ik de recovery cd gebruik om windows te herstellen, dan gaat dat blijkbaar ook niet omdat mijn huidige home Vista door alle updates hoger is dan de recovery cd.
Hij geeft dan aan, m.a.w., dat hij niet terug kan. Hij kan dan wel bestanden in een old map zetten etc... maar wat dan? Heb dit niet aangedurfd.

Gelukkig heb ik nog een PC, (anders kon ik dit ook niet sturen naar jullie), maar ik zou toch heel graag met mijn eigen PC weer op internet kunnen.
Ik denk eerst maar proberen om IE weer te herstellen.. en dan later weer de Firefox, maar hoe?
Zelf heb ik inmiddels alles al geprobeerd wat in mijn mogelijkheden ligt.
Iemand.. Please!!

Gewoon niet gaan klooien met herstellen etc etc, maar via de computer waar je nu op zit even IE8 en Firefox downloaden en op een USB stick zetten die je daarna in je eigen machine inprikt en de boel ff opnieuw installeerd, heb dit zelf ook gehad, maar in een paar minuten had ik de boel weer aan de gang door IE en Firefox even opnieuw te installeren.
 
Hallo Athalon
Ik dacht even, oo jee, wat simpel, dat ik daar niet eerder aan dacht....
maar helaas, zo simpel werkt het dus helemaal niet!
Ik heb IE8 en Firefox op een USBstick gezet, overgebracht naar de probleem PC. Maar bij Firefox blijft ie ijskoud zeggen dat hij Firefox niet op kan starten, en bij IE8 kan de IE helper niet meer opstarten.... en hij zegt dat er een nieuwere versie staat geinstalleerd. Ik heb geen idee waar en hoe ik IE8 eraf kan gooien, misschien dat hij dan wel de nieuwe download wil installeren?

Ik kan de vorige Firefox niet eens eraf halen... krijg ik ook weer, kan Firefox niet opstarten...

Wat is er toch aan de hand, ik kan niet eens een andere browser installeren.
 
Ik heb inmiddels wel de update kunnen vinden van IE8, die heb ik verwijderd. Nu blijkt dat hij wel de nieuwe download van IE8 wil installeren.
Is nog bezig..... maar ik denk, hoop, dat het nu wel lukt!!
Het Firefox probleem krijg ik vreemd genoeg niet opgelost, heb daarom de vraag onder Firefox opnieuw geplaatst.
Bedankt Athalon.
 
Ik heb inmiddels wel de update kunnen vinden van IE8, die heb ik verwijderd. Nu blijkt dat hij wel de nieuwe download van IE8 wil installeren.
Is nog bezig..... maar ik denk, hoop, dat het nu wel lukt!!
Het Firefox probleem krijg ik vreemd genoeg niet opgelost, heb daarom de vraag onder Firefox opnieuw geplaatst.
Bedankt Athalon.
Gewoon de map mozilla verwijderen met de verkenner op C: daarna de boel opstarten en meet CCleaner (het blauwe blokje "register" je register cleanen) daarna eventueel met regedit naar Hey key User Software gaan en Hey key Local machine software en daar mozilla verwijderen (wel eerst even een backup van je register maken voor het geval dat!!!!!!) daarna de comp weer opstarten en weer CCleaner "register" draaien, daarna kun je gwoon Firefox weer installeren. Je kunt ook gewoon Firefox opnieuw installeren en daar na weer verwijderen in je configuratiescherm, daarna de boel opstarten en even Cleanen met register clean (van CCleaner) daarna weer Firefox installeren, dat moet ook werken. (althans hier heeft dit altijd gewerkt met vele programma's die moeilijk deden. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan