Ik kan helemaal niet meer browsen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik kan niet meer normaal het internet op. Ik kan alleen sommige sites nog bereiken, zoals www.Helpmij.nl e www.ZDNet.nl, maar www.google.nl kan ik niet bereiken, www.dominic-deegan.com kan ik ook niet meer bereiken, www.merijn.org ook niet, www.download.com ook niet etc etc.
Overigens, als ik naar mijn router kijk, lijkt het net telkens data te verzenden, terwijl ik helemaal niks doe.
Ik kan nu vrij weinig, ik kan HijackThis niet downloaden, geen updates halen voor Spybot en Ad-aware enzo, heel frustrerend.
Overigens kan ik nu niet op MSN komen en ook niet op ICQ.
Als ik kijk naar mijn router instellingen kan ik niets vreemds vinden.

Hoe kan ik dit oplossen?

Hmm, dat zou goed kunnen, een hostfile zorgt er toch voor dat je bepaalde adressen niet kan bezoeken?

Ik heb HijackThis kunnen downloaden. Ik scan het even, ik zal dat log dan even op het ASO forum zetten.
Hoe kan ik eigelijk checken of mijn host file wel helemaal in orde is en hoe kan ik dat fixen?

Geplaatst door Systemizer X100
Hmm, dat zou goed kunnen, een hostfile zorgt er toch voor dat je bepaalde adressen niet kan bezoeken?

Ik heb HijackThis kunnen downloaden. Ik scan het even, ik zal dat log dan even op het ASO forum zetten.
Hoe kan ik eigelijk checken of mijn host file wel helemaal in orde is en hoe kan ik dat fixen?

Scan maar met HJT. Dat komt vanzelf in je log boven water.

Wat is je nick aldaar?

Huh? Ik snap er niks meer van, opeens kan ik alles weer bekijken... hmmm en ik kan ook weer op msn komen. Vreemd, ik heb helemaal niks gedaan... hmm

Ik heb eens gekeken in mijn Sygate log files. Ik zie dat NPEngine.sys en Virtual Machine Network Services Driver (VMNetSRV.sys) telkens verzenden en ontvangen. Weet iemand toevallig wat dit voor bestanden en of ik ze kan blocken/verwijderen/killen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan