Ik kan mezelf opeens door mijn headset horen , allemaal rare dingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamefreak23

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Berichten
543
Hoi,
Ten eerste , ik dacht dat dit aan mijn computer lag , daarom heb ik het maar hier geplaatst.


Ik had een half uurtje geleden mijn computer eens afgesloten en alle USB kabels er uit gehaald (mijn externe schijf en een USB expander die de koeler , mijn muis en mijn Logitech headset aangesloten heeft) en even laten afkoelen.

Nu deed ik dus alles er weer in , en nu opeens hoor ik mezelf door mijn microfoon heen.
Ook ziet de Logitech Gaming Software mijn headset opeens niet meer (ik heb het in verschillende USB poorten geprobeerd , alle poorten van mijn laptop en de orginele port in de expander waar hij in zat , maar niks hielp).
logitech.jpg

Elke keer als ik mijn USB van de headset er uit haal moet de computer de stuurprogramma van de headset weer opnieuw installeren. Die heeft hij er nu al drie keer opgezet.
stuurprogramma.PNG

Ik heb zelf ook al honderde keren gechekt of "Naar dit apparaat luisteren" in de Audio instellingen aan staat , maar die staat altijd uit.
geluid.PNG
microfoon.PNG
microfoon2.PNG
(vóór ik de kabels eruit gehaald had stond er ook geen "3 - Microfoon" , maar Logitech G430 Gaming Headset)

Ik heb zelfs geprobeerd in Apparaatbeheer het besturingsprogramma uit te zetten en opnieuw te installeren , maar tevergeefs.
apparaatbeheer.PNG
apparaatbeheer2.PNG


Ik heb deze headset nu al 2/3 weken , en heeft perfect gewerkt. Maar nu ik mezelf hoor door mijn microfoon is hinderlijk irritant aan het worden.
En nu zelfs het programma van logitech zélf zegt dat ie mijn koptelefoon niet kan vinden maakt ik me nu best zorgen , want dit was toch best wel ene dure headset.
Ook vóórdat ik de laptop had laten afkoelen was ik zelfs aan het skypen met een vriend van me , en toen was alles ook nog gewoon oké.

Ik hoop dat iemand mij zo spoedig mogelijk kan helpen!

Groet,
Mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan