Ik kan mijn bureaublad niet veranderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luukdoedens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
4
Bij eigenschappen voor beeldscherm is het tabblad bureaublad zomaar weg gevallen.... dus ik kan mijn achtergrond niet meer veranderen (ook niet bij een foto opslaan als achtergrond...... best wel balen, zou dit een virus kunnen zijn ? zo ja hoe krijg je dit in godesnaam weg..... of heeft dit te maken met mijn eigen onkunde ???:confused:
Alvast bedankt voor je antwoord...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Bij eigenschappen voor beeldscherm is het tabblad bureaublad zomaar weg gevallen.... dus ik kan niets meer veranderen.... best wel balen, zou dit een virus kunnen zijn ? of heeft dit te maken met mijn eigen onkunde ???:confused:
Alvast bedankt voor je antwoord...:thumb:


Probeer is een systeem herstel voor het punt dat je het niet meer kon veranderen
 
Mocht systeemherstel geen soelaas bieden:

Deze registeraanpassing zou het voor je kunnen oplossen.

Regbestand downloaden en op je bureaublad neerzetten. Erop dubbelklikken en met 'ja' antwoorden als gevraagd wordt of de inhoud aan je register mag worden toegevoegd.

Computer wel even opnieuw opstarten :)
 
:confused:Das nou juist het probleem..... die heb ik niet gemaakt.... ik ben daar slordig ingeweest...
 
Hey Thanx... dat zal ik vanavond even gaan proberen......
't is toch niet ingewikkeld.... en kan dit door een virus komen ?? er staat iets op de achtergrond wat ik er niet opgezet heb...(ik mail nu vanaf de zaak)...
 
Hey Thanx... dat zal ik vanavond even gaan proberen......
't is toch niet ingewikkeld.... en kan dit door een virus komen ?? er staat iets op de achtergrond wat ik er niet opgezet heb...(ik mail nu vanaf de zaak)...
Als er op je bureaublad dingen verschijnen die jij daar niet bedacht hebt, is de kans groot dat er zich ´gespuis´ op je computer bevindt.

Ik zou toch maar even scannen.

Online-scans: hier, hier of hier .

Spywarescanners:

Superantispyware: >klik<
Adaware: >klik<
Spybot: >klik<

Wel eerst updaten alvorens te scannen. :)
 
Ik heb hetzelfde probleem met de laptop van moeders...

Ik heb de registersetting gebruikt maar zonder resultaat. Het tabblad staat er inmiddels wel weer bij maar kan niet gebruikt worden, het blijft lichtgrijs...

Ook systeemherstel heeft geen resultaat, er is niks verandert zegt ie.

Wat nu......:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan