Ik kan mijn e-mail niet binnen halen, wat gaat er niet goed?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miauw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Wat zit hier niet goed?

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 1482 octets follow.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

als alles wel goed gewerkt heeft, dan heb je kans dat de mailserver er even uit ligt.
internet doet het wel ?

ja, en ik kan ook handmatig inloggen via de website van zonnet.

dan lijkt het erop dat de mailserver plat ligt.
je zou kunnen proberen om je modem even uit te zetten. en na een paar minuten weer aan te zetten.
(pc dus ook eerst uit zetten)
kijken of dit misschien helpt.

ik hang via een USB modem aan ADSL en het probleem was er gisteravond al. De computer is in die tussen tijd de hele nacht uit geweest.

mail server ligt eruit. ik krijg ook geen mail via zonnet.

Kan niet in me postvak komen!!

hallo ik ben danielle .En heb een probleem ik kan niet in me postvak komen.Ik heb dringend hulp nodig .Iederren stuurd me maar mailtjes en kan ze dan niet openen.Dat is heel erg vervelend.ik hoop dat jullie me kunnen helpen.Tot ziens.

Misschien een domme vraag, maar als die mail server er uit ligt, kan ik dan nog wel handmatig via de website in mijn mailbox komen?

webmail doet het wel idd. heb net gechecked.

pop3 server ligt er denk ik uit.

Re: Kan niet in me postvak komen!!

Geplaatst door daantjuh
hallo ik ben danielle .En heb een probleem ik kan niet in me postvak komen.Ik heb dringend hulp nodig .Iederren stuurd me maar mailtjes en kan ze dan niet openen.Dat is heel erg vervelend.ik hoop dat jullie me kunnen helpen.Tot ziens.

Welk postvak?

heb je popmail via een provider of webmail.

Welk programma gebruik je?

wat meer info is welkom hoor. :D

Hoe lang gaat zoiets duren?

Op de zonnet site staan geen mededelingen.

Heb je al bij je account instellingen gekeken? Ik zie in je melding bij account pop3 staan, en bij server ook. Bij server hoort toch de smtp te staan.

Check dat eens voor de zekerheid?

PS mijn moeder heeft ook zonnet, en heeft gisteren en vandaag nog naar mij gemaild, dus lijkt me sterk dat die server eruit ligt. Vanmiddag om half 3 verstuurd naar mij.

09 maart 2004, 14.55 uur: E-mail niet beschikbaar
Wegens een technische storing met betrekking tot de Zon mailservers kunnen er problemen optreden met het ophalen van zowel Pop- / als Webmail.
Door dit probleem kan er bijvoorbeeld bij een poging tot het ophalen van uw mail gevraagd worden om een wachtwoord, deze melding kunt u negeren.
Wij zijn bezig deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor eventueel ongemak.
Opgelost: 15:58 uur

Helaas, het werk hier nog steeds niet.

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'zonnet', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 1482 octets follow.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Dit is de melding die ik krijg als ik mijn mail ophaal, maar voor de melding zie ik wel staan dat er 1 van 12 berichten klaar staan, en dan gaat het mis.

Wat wel vreemd is, is dat het wachwoord normaal langer wordt, maar dat nu niet meer is.

Dus als ik 9 sterretjes intyp werden het er na ok meer, maar nu niet meer.

Ik draai onder Windows XP Pro, ik weet niet of dat uit maakt?

Geplaatst door Miauw
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'zonnet', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 1482 octets follow.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
.

Die melding is weer anders dan de eerste.
Ik zie nu bij account alleen zonnet staan.

Heb je bij je inkomende mail pop3.zonnet.nl en bij de uitgaande mail smtp.zonnet.nl staan?

Dus bij outlook express, extra, accounts, klik dan op de verbinding en kies eigenschappen, daarna tabblad "servers"

Nu lijkt het erop dat je bij je inkomende mail alleen "zonnet" hebt getikt.

Nog makkelijker:) Hier is een link van zonnet zelf met de juiste instellingen (dan wel eerst de oude gegevens verwijderen) http://www.zonnet.nl/helpdesk/topic/0,1890,907,00.html

Ps. Als je in die link van Gezina kijkt bij Methode 2 zie je dat het eventueel ook aan de firewall kan liggen. Meld dan ook even of je die ook hebt en of de problemen sindsdien zijn ontstaan.

Laatst bewerkt:
Het klopt dat ik het veranderd had naar alleen zonnet, maar is inmiddels weer terug aangepast.

De pop3 en de smtp staan goed.

OE ziet ook 1 van 12 mailtjes, maar daarna volgt meteen de foutmelding.

Ik vraag mij nog steeds af of het wel werkt bij zonnet.

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 1482 octets follow.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan