ik kan mijn eigen website niet bekijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hoi

ik heb me hier toch een gevalletje raar?! :confused:

Ik zit de hele dag al met een probleem en kan er maar niet achter komen waar dit nou aan kan liggen

wat ik ook doe, ik kan mijn website bij mij thuis niet bekijken.

ik heb van alles al geprobeerd van het resetten van mijn modem-router tot het terug zetten van de fabrieks instellingen.

ik heb mijn smart phone los gegooid van mijn wifi en heb mobile data aangezet.
het viel mij op dat ik via deze weg wel mijn site kon bekijken.

als ik bijvoorbeeld op down for everyone kijkt is hij gewoon online.
dus het ligt echt aan mijn ziggo router.

van de middag nog ziggo+ gebelt en hun er even naar laten kijken.
ze hebben mijn computer overgenomen om te kijken of het probleem opgelost kon worden.
ze hebben de firewall uitgezet in de router en even leek het probleem te zijn opgelost.
maar het probleem kwam even later ook vrij snel weer terug.

ik heb versio even gecontact maar die doen soms nogal laks vind ik.
dus daar kom ik ook niet echt een stap verder mee.
Ze zeiden dat de server het een beetje druk had, en daarmee moest ik het doen...
verder waren er geen werkzaamheden en werkte mijn site aan hun kant wel? :confused:

mijn webhost provider is dus versio als ik naar de site versio.nl gaat dan gaat dat nog redelijk prima.
Het klantenpaneel is wat een de trage kant dan normaal maar dat gebeurt wel vaker.
Echter de direchtadmin ligt er ook telkens bij mij uit... soms kan ik hem wel bezoeken soms niet.
en mijn ftp is ook erg traag met reageren.

Wie mijn kan helpen die ben ik echt eeuwig dankbaar!

Laatst bewerkt:
en nu kan ik alles weer gewoon benaderen :confused: zulke vaag gedoe dit.

alsnog zal ik het fijn vinden of iemand mij kan helpen om misschien even wat checks uit te voeren of iets...
want ik weet bijna 100% zeker dat ik hem straks weer niet kan bezoeken

Laatst bewerkt:
Megabyter, waarom vermeld je de naam van je website niet gewoon in dit topic? Hij is toch niet geheim?
Ik ben uit nieuwsgierigheid naar je profielpagina gegaan. Toen ik de muis boven de link naar je website hield, zag ik onderaan: www.altcare.nl
Nadat ik op de link naar je website had geklikt, werd geprobeerd verbinding te maken met de website johntm.nl.
En het rondje bleef maar draaien. Onderaan zag ik: "wacht op johntm.nl...."

Heb het geprobeerd met Firefox en met Chrome. Na een minuut of wat heb ik het opgegeven.
Ik kan je sowieso niet helpen, omdat ik geen kennis heb van het maken van websites, maar ik geef hier enkel mee aan dat jij niet de enige bent die jouw website niet kan bereiken.

sorry even niet bij na gedacht. :)

de mensen van versio hebben mij gecontact.
nu kan ik er weer zonder problemen op.

je zal echt bijna zeggen dat er ergens bij hun een blokkade is ofzo

Ooit hetzelfde gehad alleen ik kon de site (www.bouke-blog.nl) wel zien, maar sommige van onze Belgische vrienden konden de site niet zien. Een vriend kon de site sowieso niet zien, en een andere vriend die bij dezelfde provider in België zat, kon hem wel zien.
We hebben echt alles uitgeprobeerd, ook Versio laten nakijken of zijn IP toevallig was geblokkeerd. Dat kan weet ik uit ervaring. Hij zelf had zijn provider ook gebeld en die hebben ook het een en ander nagekeken. Maar dat was het allemaal niet. Omdat deze Belg nog met Vista werkte, heb ik dus altijd gedacht dat er een instelling niet goed stond in Vista, maar ja, de vriend wist niets van pc's af en ja, ik ga ook niet even naar België om het na te kijken.
Nadat hij van provider is gewisseld, was het probleem over. Toch raar, dat dus die andere vriend met dezelfde provider het gewoon kon bekijken.
Je weet het soms niet, het is en blijft techniek.

ps. ik kan je site ook niet zien, net zoals Porrelaar hierboven. Hij blijft maar verbinden en knipperen in het tabblad van Firefox. Dus er is iets niet goed,

Laatst bewerkt:
Edit: het scheen zo te zijn dat ik te veel connecties maakte op de server :confused:
en dus heeft hun firewall mij geblokkeerd. Ik denk dat dit is gedaan om d-dos aanvallen tegen te gaan ofzo

Megabyter, waarom vermeld je de naam van je website niet gewoon in dit topic? Hij is toch niet geheim?
Ik ben uit nieuwsgierigheid naar je profielpagina gegaan. Toen ik de muis boven de link naar je website hield, zag ik onderaan: www.altcare.nl
Nadat ik op de link naar je website had geklikt, werd geprobeerd verbinding te maken met de website johntm.nl.
En het rondje bleef maar draaien. Onderaan zag ik: "wacht op johntm.nl...."

Heb het geprobeerd met Firefox en met Chrome. Na een minuut of wat heb ik het opgegeven.
Ik kan je sowieso niet helpen, omdat ik geen kennis heb van het maken van websites, maar ik geef hier enkel mee aan dat jij niet de enige bent die jouw website niet kan bereiken.

Nee dat klopt wel..
ik was er ook nog mee bezig.. maar ja als ik geblokkeerd ben op de server kan ik dus geen vooruitgang zien.
de error paginas schakelen zich door naar het hoofd-domein waar op dit moment niets op staat :D
dus ja dan blijft hij rondjes lopen

Maar het probleem moet nu weer opgelost zijn...
Het was volgens een medewerker van versio een probleem met hun firewall..
maare ze hebben dan wel een strenge firewall zeg.

Als je heel vaak je eigen website ververst, dan willen ze ook nog weleens je IP blokkeren. Omdat men dit als een aanval ziet, of zo.
Fijn dat het is opgelost nu!

ow ok, dan gooi ik er ff snel een lege pagina in dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan