Ik kan mp3 bestanden niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Ik kan mp3 bestanden die ik wil verwijderen uit mijn muziekmap niet verwijderen. Hij begint met verwijderen maar ik krijg dan een melding dat ie in gebruik is en niet verwijdert kan worden. Ik moet dat programma sluiten en opnieuw proberen....maar....er staat helemaal geen programma open en er is niets in gebruik.

Ik weet dat er een trucje is om dit te veranderen, maar weet niet meer welke. Graag jullie hulp!
 
probeer het eens in veilige modus.
sleep ze eens naar de prullebak.
heb je geen p2p programma lopen zo ja zet dit uit.
 
gwoon opniieuw opstarten je pc
en nog een keer doen heb ik ook zo vaak gehad
als je hem opniieuw opstart dan gaan ze wel weg

heel vaag is dat
 
Neen, beide tips helpen niet enne, er staat absoluut geen programma open....dus...spoken?
 
Typ er eens bij de naam een cijfer of letter bij bij een mp3 en probeer het nog eens.
 
en als je de map leegt
dus alle mp3s eruit
en dan opnieuw opstarten
dan kan je die map nog steeds niet verwijderen???
 
De MP3 bestanden anzich kan ik wel verwijderen...echter de submap en hoofdmap niet! Dus de mappen zijn wel leeg nu!
 
Geplaatst door crazyheels
De MP3 bestanden anzich kan ik wel verwijderen...echter de submap en hoofdmap niet! Dus de mappen zijn wel leeg nu!
Heb je de verborgen bestanden aanstaan, mischien staat er een systeem bestand in, die niet weggehaald kan worden.
 
Heb je die map zelf aangemaakt of hoort het ergens bij een programma?
 
Neen, ooit gewoon aangemaakt en altijd, tot vanmiddag normaal gewerkt:

Ik heb een map dus met (bijv.) 10CC met een submap van waar die komt (top 40/top 100) en daarin het nummer Dreadlock Holiday...

Dat nummer is nu weg maar de mappen staan er nog en die krijg ik niet weg...iets doen bij Mapopties?
 
Gelukt......!

Ik ben naar mapopties gegaan en heb op alle mappen herstellen en standaardinstellingen geklikt, afgesloten en opgestart.....

en ja hoor ik kan alles weer verwijderen.

Ik snap alleen de logica dus niet.....

maar goed, probleem opgelost, jullie bedankt!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan