Ik kan niet connecten naar 192.168.1.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

JesseB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Hallo,

Ik wou vandaag even portforwarden en toen kreeg ik deze error :
Fout bij verbinden

Firefox kan geen verbinding maken met de server op 192.168.1.1.

Hoewel de website lijkt te bestaan is het de browser niet gelukt ermee te verbinden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar? Probeer het later opnieuw.
* Kunt u ook geen andere websites bezoeken? Controleer de netwerkverbinding van de computer.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.

Iemand weet hoe te fixen? :)

Mvg,
JesseB.

Hallo,

Ik kom er ook niet op met IE dus waarschijnlijk verkeerde URL, ik denk dat je deze bedoeld: 192.168.2.1. :P

Laatst bewerkt:
Inderdaad verkeerde IP adres. Dit kan ook nog 192.168.0.1 of 192.168.1.254 zijn en nog veel meer. Om zeker te weten welk ip adres: kijk de handleiding van je router na of tik in de commandshell in ipconfig /all. Bij standard gateway staat het ip adres wat je moet hebben.

Succes.

Hallo,

Ik kom er ook niet op met IE dus waarschijnlijk verkeerde URL, ik denk dat je deze bedoeld: 192.168.2.1. :P

Dat is het niet.

Inderdaad verkeerde IP adres. Dit kan ook nog 192.168.0.1 of 192.168.1.254 zijn en nog veel meer. Om zeker te weten welk ip adres: kijk de handleiding van je router na of tik in de commandshell in ipconfig /all. Bij standard gateway staat het ip adres wat je moet hebben.

Succes.

Mijn standaard gateway is 192.168.1.1 maar ik moest mijn PC gewoon restarten!

Maar toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan