ik kan niet formateren!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ese
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ese

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Hallo iedereen,

Ik wou dus mijn pc formateren wegens virus problemen. Ik stak de windows XP ( met service pack 2) in de pc en volgde het stappenplan om windows opnieuw te installeren.
Ik kies dus de trage formatwijze en wacht geduldig af..

Dan kwam er het scherm waarop de installatie bepaalde bestanden kopiert. Hier loopt hij dus vast bij "driver.cab". Dit bestand wilt hij niet kopieren en hierdoor macheerde mijn windows niet correct.

Mijn vraag is dus, of jullie wete waarom hij dit bestand niet kon kopieren?

Alvast bedankt!!

Wat je kunt doen,is opstarten via de cd-speler eerst de schijf "partioneren" en formateren
en vervolgens windows install...........dit wil nog wel eens helpen

Als hij aan het kopieeren is dan is hij dus al klaar met formateren. Waarschijnlijk heeft hij moeite om de CD te lezen.

Probeer eens om je CD voorzichtig schoon te maken. Zorg er wel voor dat je altijd van binnen naar buiten met een doekje heen en weer gaat en niet in rondjes.

Het kan ook zijn dat het daarmee niet lukt. Dan wordt het lastig om die CD nog te gebruiken. Je kunt als test als je nog een PC hebt om eens te proberen om de gehele cd naar hardisk te kopieren. Dan kom je er vrij snel achter of hij nog goed kan lezen van de Cd. Mocht je nog een cd speler in je pc hebben dan zou je die eens kunnen proberen. Sommige speler lezen beter dan andere.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan