ik kan niet kiezen:D (welke telefoon van de 4 die ik gekozen heb)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickcob111

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
welke van deze telefoons is het best?

htc legend
sony ericsson xperia x10
sony ericsson vivaz
???

ik heb al gekeken op nieuwemobiel maar kom er niet uit graag jullie mening:thumb:

EDIT: lol ik heb er maar 3 maar daar gaat het niet om, welk van de 3 is het best? en misschien is lg viewty smart ook een goed toestel?

Laatst bewerkt:
nou ik wil afentoe wel is een foto maken.
maar wil altijd bereikbaar zijn met (snel) internet. <-- dat zit bij het abbo
en werken met touch lijkt me wel relaxt multi touch ofso.
en wat zijn bij de telefoons ongeveer de batterij duur?
games lijkt me ook wel gaaf en volgens mij is android 2.1 beter dan android 1.6 (donut)
dus htc 2.1 en xperia 1.6 dus is htc dan het best voor mij of toch niet?:D

en een video kunnen maken maar hoeft niet persee in hd kwaliteit. (se vivaz)

Laatst bewerkt:
heb zelf sinds kort de htc touch pro 2 bevalt goed lkkr snel internet foto's zijn wel redelijk maar daarvoor koop ik een telefoon niet, en de telefoon krijgt een gratis upgrade als je de nieuwe windows mobile uit is.

heb zelf sinds kort de htc touch pro 2 bevalt goed lkkr snel internet foto's zijn wel redelijk maar daarvoor koop ik een telefoon niet, en de telefoon krijgt een gratis upgrade als je de nieuwe windows mobile uit is.

kan je ook iets vertellen over de batterij duur? en wat bedoel je nou? als er een nieuwe windows mobiel uitkomt wat voor update krijgt hij dan en wat word dan beter? ik heb het dan wel over htc legend want htc touch pro 2 is niet te betalen voor mij:eek:

niet te betalen heb er nu abbo bij van 13.50 incl onbeperkt internet bij kpn buisnuiss dus valt nog best accu gaat onegveer 2 dagen mee met intensief internet/wifi gebruik.

kan je me link geven waar jij voor maar 13,5 pm en internet hebt gevonden???
dat is wel heel erg mooi. ik wil maximaal 22.5 uitgeven per maand maar ik wil toch graag denk ik een htc legend of desire.
is daarvoor een mooie aanbieding? (ben zelf ook al aan het googlen) en wie weet of htc legend ook videos kan maken?
desire kan dat namelijk wel.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan