ik kan niet kiezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Berichten
561
Ik ga mijn computer formateren en mijn huidige besturingssysteem (ME) vervangen door:

XP Home of Windows 2000 Prof.

Maar ik kan niet kiezen!

Wie kan mij advies geven en vertellen waarom ik die keus dan zou moeten maken??

Groeten Luke
 
windows 2000 pro: heel stabiel, en loopt eigenlijk niet vast.
De software die je erop draait kan wel vastlopen, maar bij taak beeindigen krijg je dat wel weer weg.

Een stop-scherm heb ik eigenlijk nooit.

Het vinden van drivers is voor 2000 veel makkelijker en stabieler dan voor xp.
Beheren van user accounts is makkelijker in 2000.

Voor mij is de keus dus makkelijk: windows 2000 pro.

Windows M.E. eraf? Goed zo! Had je jaren eerder moeten doen ! :p
 
okee dat lijkt me na een paar reacties al heel duidelijk, zijn er nog mensen die er anders over denken??

Alvast bedankt,

Luke
 
Waarom niet tijdelijk een dualboot maken.(Zowel WinXp als Win2000 erop zetten)
Kan je zelf er achter komen, welke je het makkelijkste vind werken.

Persoonlijk zou ik ook voor Win2000 Pro gaan.
 
Houd er wel rekening mee, dat wanneer je voor 2000 kiest, sommige (oude) spellen niet eens geïnstalleerd krijgt (ik denk dan bijvoorbeeld aan NeedForSpeed III ect.) Je krijgt dan een foutmelding dat deze game niet compatible is met 2000 (NT). Bij XP heb ik daar nog geen last van gehad. Dus kortom: Wat ga je met je PC doen? Zakelijke applicaties: (word, internet ect.) ga voor 2000, maar ben je een Gamer, ga dan voor XP (soms is 98SE zelfs beter maar dat ter zijde).
 
Als jouw systeem info nog actueel is, zou je in beide gevallen er goed aan doen om wat meer ram-geheugen bij te plaatsen.

Poekie
 
Het ligt eraan wat je met je PC doet. Dat heb je er niet bij verteld.

XP Home is prima te gebruiken voor thuis gebruik, maar wil je hem bijvoorbeeld in een domein hangen, dan wordt het een heel ander verhaal.
 
Geplaatst door steven-w
Houd er wel rekening mee, dat wanneer je voor 2000 kiest, sommige (oude) spellen niet eens geïnstalleerd ................Gamer, ga dan voor XP (soms is 98SE zelfs beter maar dat ter zijde).
Ik snap dat nog steeds niet.
Ik heb heel lang met Win2000 Pro gedraait en kon elk spel gewoon installeren en spelen.(ook oudere games)
Ik zit nu bij wijze als proef op WinXP Pro, maar bevalt het niet, ga ik gewoon weer terug naar Win2000 Pro.
 
Geplaatst door crash

Ik snap dat nog steeds niet.
Ik heb heel lang met Win2000 Pro gedraait en kon elk spel gewoon installeren en spelen.(ook oudere games)
Ik zit nu bij wijze als proef op WinXP Pro, maar bevalt het niet, ga ik gewoon weer terug naar Win2000 Pro.

XP Pro is naar mijn mening op dit moment het beste OS wat er is. Het kan nog beter, maar dan moet je handig zijn en 2003 server ombouwen tot workstation.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan