Ik kan niet meer inloggen, Help Plz!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

arido

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Hello allemaal

Ik heb iets gedaan waardoor mijn WinXP SP1 niet meer kan starten, of eigenlijk inloggen, het gaat goed tot dat ik op me account moet inloggen maar dat gaat niet, bij gast account gaat het ook niet. Is het mogelijk met de cd van WinXP dit te herstellen, ik heb de optie recovery gebruikt maar dat gaf me geen resultaten, is het mogelijk om bij je register te komen via het herstel optie als je je pc vanuit de cd opstart.

Als dit allemaal niet lukt moet ik dan mijn pc formatteren en win opnieuw installeren maar eerst dit.

Alvast bedankt

Groet
Ari

Heb je vroeger ooit moeten inloggen met een paswoord? Zoja, dan zou dit paswoord nog moeten werken. Indien niet, dan is er iets fout gegaan, waardoor er een paswoord ongewild "ingevoerd" is. Ik veronderstel dat je het al geprobeerd hebt met, bij de vraag naar het paswoord, gewoon "enter" te drukken? Wat je ook nog kunt proberen is in te loggen als administrator. Als het administrator-account niet verschijnt, kun je eerst eens proberen in te loggen in veilige modus (F8, veilige modus) en zo in te loggen als administrator. Normaal heeft Win een administrator-paswoord gevraagd bij de installatie, dus hopelijk weet je het nog. Heeft Win geen paswoord gevraagd, dan kun je het altijd proberen met "Enter" of "Esc" (dus geen paswoord invoeren); Als je ingelogt bent als administrator kan je alle paswoorden aanpassen.µ

Succes

Jan

Hoi,

Wat je kan proberen:

het gedeelte waar de pc vast loopt: CTRL+ ALT + DEL + DEL

Hier kom je in een ander aanmeldvenster van Windows, probeer hier in te loggen als administrator.

Lukt het niet, download hiren's boot cd hierin staan een aantal tools om te scannen op virussen, register aan te passen maar ook om wachtwoorden eruit te halen!

success!:thumb:

Bedankt voor de reacties, maar ik ben inmiddels op XP2 overgestapt, maar dan natuurlijk met de nieuwe bijbehorende problemen ;-)

Groet
Ar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan