Ik kan niet meer opstarten, zelfs niet in Veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Uloga

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
7
Hallo, ik zit met een groot probleem, mijn pc start niet meer op, als ik hem aansteek en me inlog gaat alles, ik krijg men bureaublad enzo, en na een paar seconden krijg ik een Screen Of Death, oftewel: Blauw scherm met dingen op.

Formatteren mag ik niet doen want er staan zeer belangrijke documenten op men C:
En er is nog iets, HET IS EEN LAPTOP! dus ik kan men schijf er niet zo een uithalen en alles backuppen!

Heeeelllllpppp!


Ik wil wel windows repair doen, maar blijven men bestanden dan nog heel???

En ik heb ook nog belangrijke e mails staan in Outlook Express!
 
Laatst bewerkt:
Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatich opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

Je kunt ook een UBCD4WIN brouwselen, en vanuit daar repareren.
Op deze manier, de bestanden uit een restore point gebruiken dient de voorkeur.
 
hier de foto's :
Picture3.jpg

Picture2.jpg
Picture1.jpg


Het ligt dus wel aan een process, want ik kan 6 seconden iets doen in windows, dat is dus iets te weinig om alle niet-windows processen uit te schakelen, dus er is niets aan de hand met men register ofzo, maar het probleem startte nadat ik een programma had geinstalleerd namelijk NOD32(rest kan ik niet zeggen dit is geen warez forum!)
 
Laatst bewerkt:
Tja, als "laatste configuratie die werkte" ook niet werkt, zul je toch het register ( of een deel ) terug moeten zetten.:)

Toch iets geïnstalleerd wat dit probleem veroorzaakt.:(
 
Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatich opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

Je kunt ook een UBCD4WIN brouwselen, en vanuit daar repareren.
Op deze manier, de bestanden uit een restore point gebruiken dient de voorkeur.

Lezen?:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan