ik kan niet meer systeem herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stef34

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
61
wanneer ik via windows xp systeem herstel probeer, geeft hij bij opnieuw opstarten aan dat er geen wijzigingen plaats hebben gevonden. Dit heb ik wel meerder keren geprobeerd met het zelfde resultaat ( telkens een andere datum geprobeerd). Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

mvg Stefan
 
Ik ben benieuwd naar het antwoord, ikheb namelijk hetzelfde probleem. Gr. Rama
 
Hoi,

Je kan dit snel en makkelijk oplossen. Je zal een speciaal virus op je pc hebben, die zichzelf in het systeem herstel zet. De enige die dat virus kan vinden is trend micro. Een gratis scan kan je laten uitvoeren op www.trendmicrohousecall.com

mvg, XP-PC
 
Schakel de herstelfunctie uit, en start de pc opnieuw op.

Doe vervolgens de scan wat XP_PC voorstelt.

Schakel daarna de herstelfunctie weer in, let op bij deze actie ben je alle voorgaande punten kwijt.

groetjes speedtouch
 
ik heb hetzelfde probleem en ga dit eens proberen, ik laat 't weten als 't gelukt is
 
hoi XP_PC kan je even specifiëren welke scan er gedaan moet worden want als ik die link volg heb je meerdere mogelijkheden. Greetz
 
ik heb de scan uitgevoerd maar hij vond geen geïnfecteerde bestanden (best wel goed ) .Daarmee werkt mijn systeemherstel nog steeds niet.Voor de rest loopt alles prima, iemand enig idee ?

greetz
 
hier ie ie dan weer!

Hallo, daar zijn we weer na een lange tijd:D. Ik heb precies gedaan wat jullie voorgesteld hadden zonder resultaat. geen virussen op de comp. Kunnen jullie mij nog verder helpen. Wanneer je trouwens defragmentatie uitvoerd op je comp, is het dan ook mogelijk dat je niet meer kan systeem herstellen? Gr. Stef
 
Mijn systeemherstel werkt nog steeds niet. Als de pc reboot na 't kiezen van een herstelpunt krijg ik de melding dat er nikske gebeurt is. rarara, iemand nog enig idee?

greetzzz

steveson
 
Dit had ik laatst dus ook en dit is opgelost via dit forum: zie http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=205300 (ik weet niet hoe je een directe verwijzing krijgt)
Het gaat erom dat je scant in je veilige modus! Precies de raad die erbij staat opvolgen. Dus even je systeemgerstel uitschakelen. Bij mij werd ook geen virus gevonden, maar het systeemherstel werkte daarna wel weer. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan